Edupedu.ro lansează secțiunea #solidaritateCOVIDedu. Cum predai digital? Soluții explicate de profesori

899 de vizualizări
Edupedu.ro lansează secțiunea #solidaritateCOVIDedu, ce reunește soluțiile de predare la distanță adoptate de profesori și explicate pas cu pas. În contextul în care școala a migrat online, publicăm aici exemple de platforme online, de aplicații și motoare de inteligență artificială, toate prin ochii profesioniștilor de la catedră. Scopul? Să ajutăm școala și familiile să înțeleagă pe îndelete cum pot să folosească tehnologia pentru a realiza învățarea digitală.

Vezi în cadrul secțiunii #solidaritateCOVIDedu interviuri cu profesori, soluții digitale pentru școală lansate companii din România și din străinătate, precum și resurse online pentru învățare care le sunt folositoare elevilor, părinților și profesorilor.

  • Campania #solidaritateCOVIDedu este un proiect al Asociației Edupedu pentru Educație susținut de Fundația eMAG. Conținutul editorial este dezvoltat de echipa Edupedu.ro și nu reflectă opiniile și viziunea sponsorilor noștri.
  • Stakeholderii care cred în Educație și vor să se alăture inițiativei #solidaritateCOVIDedu sunt invitați să ne scrie la comunicare@edupedu.ro

Astăzi, publicăm povestea platformei create de doi profesori de la Cibernetică. Cum funcționează ne spun Răzvan Bologa și Andrei Toma, care au conceput un motor de inteligența artificială pentru limba română. “Adaptive learning va ușura foarte mult munca profesorilor și a părinților” – Răzvan Bologa, profesor la Cibernetică.

Prin acest proiect editorial ne propunem să răspundem situației de criză prin soluții concrete, comunicate corect. Să transformăm, astfel, reticența la educație digitală într-o mândrie a specialistului care reușește să performeze și într-un domeniu etichetat până acum ca fiind al nativilor digitali.

Obiectivul este ca soluțiile testate și adoptate de profesori să fie înțelese de cât mai mulți dintre specialiștii de la catedră, pentru a transforma criza fără precedent într-un update ireversibil al realității de la clasă.

Proiectul #solidaritateCOVIDedu lansat de Edupedu.ro se va coagula în materiale de prezentare, cu informații direct de la specialiștii în soluțiile oferite, dar explicate pentru a fi înțelese de publicul larg.

 


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

INTERVIU Lingvistul Alexandru Nicolae, cercetător la Academia Română: Trebuie să gândești strategii de predare, ca să ții oamenii interesați o oră. Dacă nu stârnim curiozitatea, pierdem atenția studenților / Sunt un fan al comunicării științei online, ne ușurează viața profesională

Trecerea la sistemul de predare online a luat cu asalt nu doar școlile, ci și mediul cercetării, iar oamenii de știință spun că metodele de comunicare care se dezvoltă acum…
Vezi articolul

Cercetătorii de la Politehnica București “au inventat un nou tip de dezinfectant eficient împotriva Covid-19”, anunță rectorul Mihnea Costoiu

Rectorul Universităţii Politehnica din Bucureşti (UPB), Mihnea Costoiu, a anunțat, într-un mesaj publicat vineri, că cercetătorii acestei instituții „au inventat un nou tip de dezinfectant eficient împotriva COVID-19”. Dezinfectant eficient…
Vezi articolul

Experiența predării online, împărtășită de British Council: Cum decurg cursurile, care sunt provocările și cum se descurcă profesorii? (Partea I)

  British Council este organizaţia internaţională a Marii Britanii pentru relaţii culturale şi educaţionale. De peste 80 de ani, oferă oamenilor de pretutindeni o deschidere către creativitatea şi realizările britanice…
Vezi articolul

Ce tablete cumpără statul pentru 250 de mii de elevi și profesori: de 10 inch, din aluminiu, rezistente la cădere accidentală, procesor octa-core 1.8 GHz cu sistem de monitorizare a activității preinstalat

Tabletele pe care statul vrea să le cumpere trebuie să fie de 10 inch, să aibă conexiune 4G, cartelă SIM inclusă și o configurație de bază detaliată în procedura publicată…
Vezi articolul

INTERVIU „Luni m-am întors la școală” – O elevă din Germania povestește ce înseamnă revenirea la clasă în condiții de distanțare, după multe săptămâni de învățat acasă / „Unii prieteni se bucură că se întorc, eu cred că nu era chiar atât de necesar”

„Trebuie să purtăm mască atunci când venim la școală, să ne spălăm sau să ne dezinfectăm mâinile. Dar în clasă nu purtăm măști, suntem distanțați”, povestește o elevă de clasa…
Vezi articolul