Germania: Majoritatea copiilor au contractat virusul în afara școlii

143 de vizualizări
Foto: Pixabay.com
Copiii din oraşul german Hamburg au avut de patru ori mai multe şanse să contracteze COVID-19 în timpul unor adunări private decât la şcoală, arată o analiză a cazurilor de infectare cu noul coronavirus realizată între lunile august şi octombrie, relatează joi Reuters, citat de Agerpres.

Autorităţile şcolare din Hamburg au declarat că 78% dintre cei 372 de copii infectaţi cu COVID-19 între vacanţa de vară şi cea de toamnă au contractat noul coronavirus în afara şcolii, iar şansele de îmbolnăvire se înjumătăţesc în cazul copiilor sub 12 ani faţă de cei mai mari.

Multe şcoli au înregistrat o singură infectare în termen de 10 zile, sugerând că este puţin probabil ca elevul afectat să răspândească noul coronavirus colegilor de clasă. Majoritatea copiilor au fost infectaţi acasă, la petreceri sau alte adunări private.

Dintre cele 472 de şcoli din Hamburg, 171 au înregistrat cazuri de COVID-19, însă doar 23 dintre acestea au înregistrat mai multe cazuri de infectări.

Pe măsură ce numărul cazurilor de coronavirus a crescut din nou în Europa, Germania a impus pe 2 noiembrie un lockdown de o lună, închizând baruri şi restaurante, însă menţinând deschise şcolile şi magazinele.

Şeful Institutului Robert Koch, Lothar Wieler, a declarat joi că există în prezent 475 de focare de COVID-19 în şcoli şi peste 100 în grădiniţe.

Sursă foto: Pixabay


1 comment
  1. Titlul induce in eroare, e vorba doar de Hamburg, nu de toata tara. In schimb, in UK, un studiu al Ministerului Sanatatii, la nivel national, arata ca scolile sunt a doua cea mai amre sursa de infectie. https://news.sky.com/story/covid-19-supermarkets-most-common-exposure-setting-for-catching-coronavirus-in-england-latest-data-shows-12136418
    Mai lasati minciunile!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Directoarea Raluca Răducanu, despre Evaluările Naționale de la clasele a II-a, a IV-a, a VI-a 2026: Formularea cerinţelor trebuie să plece de la conţinuturile din programa şcolară. Dacă pleacă de la conţinuturile din programele şcolare din alte ţări, evident că nu se mai lipesc unele de celelalte

Raluca Răducanu, directoarea adjunctă a Liceului Teoretic Jean Monnet din Capitală, a vorbit, pentru TVR Info, despre Evaluările Naționale de la clasele a II-a, a IV-a, a VI-a 2026. „Formularea cerinţelor depinde de…
Vezi articolul