Ghid de inventat povești, pentru copii / Sfaturi practice, idei, scenarii, dar și jocuri creative pentru a antrena imaginația copiilor

613 vizualizări
Foto: captură – ghid
Copiii pot învăța cum să scrie propriile povești, cum să contureze personajele, dialogurile, printr-un ghid de scriere creativă în format digital, intitulat Mașinuța de scris și lansat de Asociația DeBasm. Ghidul poate fi folosit în clasă, la orele de Limba şi Literatura Română, recomandă scriitoarele care l-au redactat.

„Maşinuţa de scris” este un ghid de scriere creativă care îi învaţă pe copii cum să se pună în pielea personajelor şi să scrie dialoguri bune. „Vor afla şi cum se construieşte intriga, cum să ţină cititorul cu sufletul la gură şi cum să găsească un final potrivit. Dar, mai presus de toate, Maşinuţa de scris le va da curaj şi încredere să înceapă să îşi aştearnă gândurile şi ideile pe hârtie”, spune asociația.  

Ghidul cuprinde sfaturi practice, idei, scenarii, dar și jocuri creative cu ajutorul cărora elevii își pot antrena imaginația.

Ghidul a fost conceput și redactat de cinci scriitoare membre ale Asociației Scriitorilor pentru Copii și Adolescenți – De Basm (Adina Rosetti, Victoria Pătrașcu, Laura Grunberg, Luminița Corneanu, Andreea Iatagan) pe baza experienței pe care acestea au acumulat-o la atelierele de lectură și scriere creativă pe care le desfășoară cu elevi de toate vârstele.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Ministrul Educației anunță că va încuraja implementarea unui mecanism de semnalare anonimă a activităților legate de droguri în școli: Dacă un elev spune că un coleg consumă sau vinde droguri, să nu fie văzut ca „pârâciosul” clasei, ci ca o persoană foarte responsabilă și apreciată / Avem în psihologie „regula mortului”. Poate ar trebui să le spunem elevilor ce să facă, nu doar ce să nu facă

Ministrul Educației, Daniel David, afirmă că școlile trebuie să adopte ideea că este de „neacceptat consumul de droguri în școala respectivă” și să-l aprecieze pe elevul care spune cine consumă…
Vezi articolul

Ministrul Daniel David: Mărirea numărului de elevi la clasă este un mit, adică sunt niște povești. Dacă ne uităm, spre exemplu, la numărul mediu de copii în clasă, la cele trei niveluri, creșterea a fost sub o unitate

Daniel David, ministrul Educației și Cercetării, a declarat că „mărirea numărului de elevi la clasă este un mit, adică sunt niște povești, adică sunt niște narațiuni pe care le folosești…
Vezi articolul

În martie, 750 de școli cu risc crescut de abandon vor primi granturi de până la 200.000 euro prin programul ministerului educației, finanțat din PNRR / Cîmpeanu: „Școlile cu cel mai ridicat grad de vulnerabilitate vor semna primele contracte / Nu performanța e problema, ci echitatea în educație”

La dezbaterea de la Cotroceni, „Educația privind schimbările climatice și mediul în școli sustenabile”, ministrul educației a răspuns unei întrebări despre ce va face ministerul educației ca și în mediul…
Vezi articolul