OFICIAL Calendarul Titularizare 2021 și etapele de mobilitate pentru cadrele didactice, plus metodologia, publicate în Monitorul Oficial. Data probei scrise pentru concursul de angajare în învățământ: 21 iulie 2021

159.373 de vizualizări
Foto: © Liquoricelegs | Dreamstime.com
Calendarul Titularizare 2021 și etapele de mobilitate pentru cadrele didactice, plus metodologia au fost publicate în Monitorul Oficial și aprobate prin Ordinul 5.991/2020. Data probei scrise pentru concursul de Titularizare 2021 este 21 iulie, așa cum Edupedu.ro a scris în urmă cu mai bine de o săptămână. La fel, calendarul oficial al etapelor de mobilitate confirmă ceea ce Edupedu.ro a publicat deja.

Proba scrisă a concursului național de ocupare a posturilor didactice, numit Titularizare, va avea loc miercuri, pe 21 iulie 2021, potrivit calendarului aprobat de Ministerul Educației. Titularizarea este concursul de angajare în învățământ la care candidații care iau medii peste 7 se pot angaja pe perioadă nedeterminată și cei care iau peste media 5, pe perioadă determinată, dacă există posturi disponibile, scoase la concurs.

Rezultatele inițiale vor fi afișate până pe 27 iulie, iar cele finale, după contestații, pe 3 august 2021, potrivit calendarului în lucru la Ministerul Educației.

Ocuparea prin concurs naţional a posturilor didactice/ catedrelor declarate vacante/ rezervate în învățământul preuniversitar:

  • Până la 7 mai 2021 – înregistrarea, analizarea şi soluţionarea cererilor de concediu fără plată în consiliile de administraţie ale unităţilor de învăţământ şi transmiterea situaţiei la inspectoratele şcolare;
  • Termen: 10 mai 2021 – verificarea și publicarea listei finale reactualizate cu posturile didactice/catedrele vacante/rezervate pentru concurs;
  • Perioada: 11-17 mai 2021 – înregistrarea dosarelor de înscriere a candidaților la concursul de ocupare a posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate, inclusiv pentru absolvenții promoției 2021, la inspectoratele şcolare/centrele de înscriere;
  • Perioada: 12-18 mai 2021 – verificarea și avizarea dosarelor candidaților de către comisia judeţeană/a municipiului Bucureşti de organizare și desfășurare a concursului;
  • Perioadele: 19-20 mai 202113-16 iulie 2021 pentru absolvenții promoției 2021/absolvenţii 2021 ai programelor de pregătire psihopedagogică oferite de departamentele pentru pregătirea personalului didactic/ departamentele de specialitate cu profil psihopedagogic – validarea înscrierii, prin semnătură, de către candidați sau împuterniciții acestora prin procură notarială în original, conform graficului stabilit de comisia de organizare și desfășurare a concursului; neprezentarea la validare a absolvenţilor din promoțiile anterioare, atrage după sine anularea înscrierii la concurs.  

Notă: (1) În perioada  11-17 mai 2021 pot depune dosare de înscriere şi cadrele didactice a căror reducere de activitate a apărut în perioada aprilie-mai 2021.

(2) În mod excepţional, absolvenţii promoţiei 2021 (studiilor medii/postliceale/universitare de licență/ universitare de masterat/departamentelor pentru pregătirea personalului didactic/ departamentelor de specialitate cu profil psihopedagogic) pot să prezinte adeverinţa de absolvire a studiilor/programului de pregătire psihopedagogică şi să valideze fişa de înscriere în data de 21 iulie 2021, până la ora 8.00. Absolvenţii promoţiei 2021 pot participa la proba scrisă în cadrul concursului naţional pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor declarate vacante/rezervate, numai după prezentarea adeverinţei de absolvire a studiilor/programului de pregătire psihopedagogică.

(3) Pe durata stării de alertă, în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, până la eliminarea restricțiilor privind adunările publice de către autorităţile de resort, candidaţii nu mai validează fişele de înscriere şi optează, în scris, pentru judeţul/municipiul Bucureşti în care se prezintă la repartizare.  

  • Termen: 21 mai 2021 – afișarea, la avizierele inspectoratelor şcolare, a: listei candidaților înscriși și a graficului privind susținerea probelor practice/orale și a inspecțiilor speciale la clasă; listei cadrelor didactice angajate cu contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei înscrise la concursul naţional  care solicită repartizarea pe perioadă nedeterminată pe postul didactic/catedra pe care sunt angajate şi a listei posturilor didactice/catedrelor pe care sunt angajate aceste cadre didactice.

Notă: Pe durata stării de alertă, în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, până la eliminarea restricțiilor privind adunările publice de către autorităţile de resort, candidatul care observă erori în datele afișate informează, în scris, prin poștă electronică, inspectoratul școlar în vederea corectării acestora pânăla data de 16 iulie 2021.

  • Perioada: 24 mai-25 iunie 2021 – stabilirea centrelor de concurs şi comunicarea acestora la Ministerul Educaţiei şi Cercetării, Direcţia Generală Învăţământ Preuniversitar; organizarea și desfășurarea probelor practice/orale și a inspecțiilor speciale la clasă şi soluţionarea contestaţiilor la aceste probe*.

Notă: (1) În perioada 24 mai-25 iunie pot participa la probele practice/orale şi inspecţiile la clasă şi cadrele didactice titulare rămase cu reducerea de activitate nesoluţionată sau a căror reducere de activitate a apărut în perioada aprilie-mai 2021.

(2) Cadrele didactice titulare solicitate pentru detaşare în interesul învăţământului pot participa la probele practice/orale în perioada 24 mai – 4 iunie 2021.

  • Termen: 21 iulie 2021 – desfășurarea probei scrise;
  • Termen: 27 iulie 2021 – comunicarea rezultatelor iniţiale;
  • Perioada: 27-28 iulie 2021 – înregistrarea contestațiilor la inspectoratele școlare și transmiterea acestora la centrele de evaluare;
  • Perioada: 29 iulie-2 august 2021 – soluţionarea contestațiilor;
  • Termen: 3 august 2021 – comunicarea rezultatelor finale;
  • Termen: 4 august 2021 – repartizarea cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei care au participat la concursul naţional, sesiunea 2021, conform prevederilor art. 74 alin. (3), lit. a) sau 80 alin. (9), după caz; repartizarea candidaţilor conform prevederilor art. 74 alin. (3), lit. b) sau 80 alin. (9), după caz;
  • Termen: 5 august 2021 – ședință de repartizare, în ordine, a:
    • cadrelor didactice titulare, conform prevederilor 74 alin. (3), lit. c);
    • cadrelor didactice titulare, conform prevederilor 74 alin. (3), lit. d);
    • cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei rămase cu norma didactică de predare incompletă, conform prevederilor 74 alin. (3), lit. e);
    • cadrelor didactice titulare, conform prevederilor 74 alin. (3), lit. f) sau 80 alin. (9), după caz;
  • Termen: 6 august 2021 – reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate;
  • Perioada: 9-23 august 2021 – emiterea și comunicarea deciziilor de repartizare pe post/catedră.

Ordinea desfășurării etapelor mobilității personalului didactic de predare din învățământul preuniversitar pentru anul școlar 2021-2022 este următoarea:

Constituirea comisiei județene/a municipiului București de mobilitate a personalului didactic din învăţământul preuniversitar, prin decizia inspectorului școlar general.

Până la 4 ianuarie 2021

2. Revizuirea deciziilor de numire/transfer/repartizare pe post catedră a personalului didactic titular, conform prevederilor art.19 alin. (3) şi (4) din Metodologie, întocmirea, de către unitățile de învățământ, a listelor cuprinzând cadrele didactice titulare, femei, care optează pentru menţinerea în activitate ca titular până la împlinirea vârstei de 65 de ani, în baza Deciziei Curţii Constituţionale nr. 387/2018, conform prevederilor art. 284 alin. (11) din Legea nr. 1/2011 cu modificările şi completările ulterioare, precum şi a listelor cuprinzând personalul didactic titular care îndeplinește condițiile legale de pensionare la 1 septembrie 2021, pe baza cererilor înregistrate la secretariatele unităților de învățământ și comunicarea acestora la inspectoratul școlar:

  • a) pentru limită de vârstă;
  • b) la cerere, pentru pensionare anticipată sau pensionare anticipată parțială.

Până la 29 ianuarie 2021

3. Constituirea posturilor didactice/catedrelor, încadrarea personalului didactic, soluționarea cererilor de întregire/completare a normei didactice de predare-învățare-evaluare la nivelul unităților de învățământ a personalului didactic care beneficiază de aceste drepturi, conform prevederilor Metodologiei și soluționarea cererilor cadrelor didactice titulare prevăzute la art. 27 alin. (1) şi (2) din Metodologie:

  • a) elaborarea ofertei școlii şi stabilirea disciplinelor opționale pentru anul școlar următor;
  • b) constituirea tuturor posturilor didactice/catedrelor la nivelul unităților de învățământ/consorțiilor școlare, ca urmare a aplicării planurilor-cadru de învăţământ, a aprobării proiectelor planurilor de şcolarizare și a ofertei educaționale;
  • c) depunerea cererilor de către cadrele didactice titulare prevăzute la art. 27 alin. (1) şi (2) din Metodologie și a cererilor de întregire/completare a normei didactice de predare-învățare-evaluare la secretariatele unităților de învățământ;

Până la 22 ianuarie 2021

  • d) întregirea normei didactice de predare-învăţare-evaluare pentru personalul didactic de predare titular în două sau mai multe unităţi de învăţământ ori pe două sau mai multe specializări şi completarea normei didactice de predare-învăţare-evaluare pe perioadă nedeterminată/determinată a personalului didactic de predare titular la nivelul unităţii/unităţilor de învăţământ în care este titular/consorțiului şcolar sau în unităţi de învăţământ din aceeaşi localitate și comunicarea cadrelor didactice şi la inspectoratele școlare, a acordului/acordului de principiu/refuzului cadrelor didactice titulare pentru întregirea/completarea normei didactice de predare-învățare-evaluare;

Perioada: 25-26 ianuarie 2021

  • e) depunerea şi înregistrarea contestaţiilor la inspectoratele şcolare;

 Perioada: 26-27 ianuarie 2021

  • f) analizarea contestaţiilor şi stabilirea de către consiliul de administrație al inspectoratului școlar a listei finale a cadrelor didactice titulare pentru care se acordă întregirea/completarea normei didactice de predare-învățare-evaluare;

Perioada: 28-29 ianuarie 2021

  • g) completarea normei didactice de predare-învăţare-evaluare pe perioadă determinată pentru cadrele didactice debutante prevăzute la art. 21 alin. (4) şi (6) la nivelul unităţii/unităţilor de învăţământ/consorţiului şcolar sau în unităţi de învăţământ din aceeaşi localitate, cărora li se poate constitui cel puţin o jumătate de normă didactică de predare în baza documentelor de numire/transfer/repartizare pe post/catedră;

Perioada: 28-29 ianuarie 2021

  • h) analizarea cererilor cadrelor didactice titulare prevăzute la art. 27 alin. (1) şi (2) din Metodologie în consiliile de administraţie ale unităţilor de învăţământ şi comunicarea, la inspectoratele școlare, a acordului/acordului de principiu/refuzului cadrelor didactice titulare pentru transfer;

Termen: 1 februarie 2021  

  • i) constituirea normei didactice de predare-învăţare-evaluare, întregirea normei didactice de predare-învăţare-evaluare pentru cadrele didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei în două sau mai multe unităţi de învăţământ ori pe două sau mai multe specializări și comunicarea, la inspectoratele școlare, a acordului/acordului de principiu/refuzului cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei  pentru întregirea normei didactice, urmată de completarea normei didactice de predare-învăţare-evaluare pe perioadă determinată, la nivelul unităţilor de învăţământ în care sunt angajate, pentru cadrele didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei, cărora li se poate constitui cel puţin o jumătate de normă didactică de predare în baza documentelor de repartizare pe post/catedră;

Perioada: 2-3 februarie 2021

  • j) depunerea şi înregistrarea contestaţiilor la inspectoratele şcolare;

 Perioada: 3-4 februarie 2021

  • k) analizarea contestaţiilor şi stabilirea de către consiliul de administrație al inspectoratului școlar a listei finale a cadrelor didactice titulare prevăzute la art. 27 alin.(2) din Metodologie pentru care se acordă transferul şi a cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei pentru care se acordă întregirea/completarea normei didactice de predare-învățare-evaluare;

Termen: 5 februarie 2021

  • l) organizarea inspecţiilor speciale la clasă/probelor practice/orale de profil, afişarea rezultatelor la sediul inspectoratului școlar şi pe pagina web a inspectoratului şcolar*;

Perioada: 22 ianuarie-4 februarie 2021

  • m) analiza, corectarea și avizarea proiectului de încadrare și a ofertei de posturi didactice/catedre vacante/rezervate de către inspectoratul școlar;

Perioada: 5-17 februarie 2021

  • n) emiterea și comunicarea deciziilor de transfer/întregire de normă.

Perioada: 8-15 februarie 2021

4. Stabilirea personalului didactic care îndeplineşte condiţiile prevăzute la art. 29 alin. (4) şi (5) din Metodologie şi se menține în activitate ca titular în funcţia didactică, la cerere, în anul şcolar 2021-2022:

  • a) depunerea și înregistrarea cererilor la secretariatele unităților de învățământ;

Până la 29 ianuarie 2021

  • b) aprobarea cererilor privind menţinerea în activitate ca titular în funcţia didactică peste vârsta de pensionare la nivelul unităţilor de învăţământ;

Până la 5 februarie 2021

  • c) întocmirea, la nivelul inspectoratelor şcolare, a listelor finale cuprinzând cadrele didactice care îndeplinesc condiţiile prevăzute la art. 29 alin. (4) şi (5) din Metodologie și au solicitat menținerea în activitate ca titular în anul școlar 2021-2022, prezentarea acestora spre validare consiliului de administraţie al inspectoratului şcolar, conform hotărârii comisiei paritare şi afişarea listelor finale la inspectoratele şcolare;

Perioada: 8-10 februarie 2021

  • d) înregistrarea contestaţiilor la inspectoratele şcolare;

 Perioada: 11-12 februarie 2021

  • e) soluţionarea contestaţiilor de către consiliul de administraţie al inspectoratului şcolar.

Termen: 15 februarie 2021

5. Completarea normei didactice de predare-învățare-evaluare a personalului didactic la nivelul inspectoratului școlar:

  • a) Afișarea, la inspectoratele școlare, a listei tuturor catedrelor vacante/rezervate complete şi incomplete;

Termen: 18 februarie 2021

  • b) înregistrarea cererilor pentru completarea normei didactice la inspectoratul școlar;

Zilele: 19 şi 22 februarie 2021

  • c) organizarea inspecţiilor speciale la clasă/probelor practice/orale de profil, afişarea rezultatelor la sediul şi pe pagina web a inspectoratului şcolar*;

Perioada: 23-26 februarie 2021

  • d) ședință de repartizare organizată de comisia judeţeană/a municipiului Bucureşti de mobilitate pentru completarea normei didactice;

Termen: 2 martie 2021

  • e) emiterea și comunicarea deciziilor de completare de normă/transfer.

Perioada: 3-8 martie 2021

6. Transferarea personalului didactic disponibilizat prin restrângere de activitate sau prin restructurarea rețelei școlare ori prin desființarea unor unități de învățământ:

  • a) reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate complete şi incomplete şi afișarea acesteia la inspectoratele școlare;

Termen: 4 martie 2021

  • b) afișarea, la inspectoratele școlare, a listei cadrelor didactice care intră în restrângere de activitate, începând cu data de 1 septembrie 2021;

Termen: 4 martie 2021

  • c) afişarea la sediile unităţilor de învăţământ a condiţiilor specifice şi a grilelor de evaluare aferente acestora (dacă este cazul) pentru ocuparea posturilor didactice/catedrelor vacante prin transfer/pretransfer consimţit între unităţile de învăţământ, avizate de inspectoratele şcolare;

Termen: 4 martie 2021

  • d) înregistrarea cererilor, însoţite de documentele precizate în acestea, cadrelor didactice aflate în restrângere de activitate, la inspectoratele şcolare; verificarea și avizarea dosarelor depuse de către comisia judeţeană/a municipiului Bucureşti de mobilitate;

Perioada: 5-11 martie 2021

  • e) afișarea la inspectoratul școlar şi pe pagina web a inspectoratului şcolar a listelor cu punctajele cadrelor didactice care solicită soluționarea restrângerii de activitate;

Termen: 15 martie 2021

  • f) înregistrarea contestațiilor la punctajele acordate;

Perioada: 15-16 martie 2021

  • g) organizarea inspecţiilor speciale la clasă/probelor practice/orale de profil, afişarea rezultatelor la sediul inspectoratului școlar şi pe pagina web a inspectoratului şcolar*;  

Perioada: 8-16 martie 2021

  • h) soluționarea contestațiilor la punctajele acordate, în consiliul de administrație al inspectoratului școlar și afișarea punctajelor finale la inspectoratul școlar şi pe pagina web a inspectoratului şcolar;

Termen: 17 martie 2021

  • i) depunerea cererilor, însoţite de documentele precizate în acestea, de către cadrele didactice aflate în restrângere de activitate, pentru obținerea acordurilor/acordurilor de principiu în vederea soluționării restrângerii de activitate la unităţile de învăţământ, CMBRAE/CJRAE;

Perioada: 17-18 martie 2021

  • j) analiza în consiliile de administrație ale unităților de învățământ a solicitărilor și comunicarea acordului/acordului de principiu pentru transfer/refuzului motivat;

Termen: 19 martie 2021

  • k) depunerea şi înregistrarea contestaţiilor privind acordurile/acordurile de principiu emise de unitățile de învățământ, de către personalul didactic care solicită transfer consimțit între unitățile de învățământ, la unitatea de învățământ;

Zilele: 19 şi 22 martie 2021

  • l) soluționarea contestaţiilor privind acordurile/acordurile de principiu pentru transfer emise de unitățile de învățământ în consiliul de administrație al unității de învățământ;

Perioada: 22-23 martie 2021

  • m) depunerea acordurilor/acordurilor de principiu cadrelor didactice care solicită soluționarea restrângerii de activitate la comisia judeţeană/a municipiului Bucureşti de mobilitate;

Perioada: 22-24 martie 2021

  • n) soluționarea cererilor de restrângere de activitate în ședință de repartizare;

Termen: 25 martie 2021

  • o) înregistrarea contestațiilor la inspectoratul școlar cu privire la modul de soluționare a restrângerilor;

Perioada: 25-26 martie 2021

  • p) soluționarea contestațiilor în consiliul de administrație al inspectoratului școlar;

Termen: 29 martie 2021

  • q) emiterea și comunicarea deciziilor de repartizare, cu respectarea prevederilor art. 5 alin (5) din Metodologie.

Perioada: 30 martie-6 aprilie 2021

Notă: Pe durata stării de alertă, în contextul situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2, până la eliminarea restricțiilor privind adunările publice de către autorităţile de resort, se suspendă organizarea şi desfăşurarea activităţilor prevăzute la lit. i)-m).

7. Modificarea  contractului individual de muncă pe durată determinată de un an, în contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei, pentru cadrele didactice calificate, dacă acestea au promovat examenul de definitivat și concursul național de titularizare cu nota/media de cel puțin 7 (șapte), în condițiile Legii educației naționale nr. 1/2011, cu modificările și completările ulterioare și dacă postul este vacant:

  • a) reactualizarea listei posturilor didactice/catedrelor vacante/rezervate;

Termen: 30 martie 2021

  • b) depunerea, înregistrarea cererilor însoțite de documentele justificative la secretariatele unităților de învățământ, analizarea cererilor în consiliile de administrație ale unităților de învățământ și comunicarea acordului/refuzului motivat privind modificarea contractului individual de muncă pe  durată determinată de un an, în contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului;

Perioada: 30 martie-2 aprilie 2021

  • c) transmiterea listelor cuprinzând cadrele didactice care au primit acordul/refuzul consiliilor de administrație ale unităților de învățământ privind modificarea contractului individual de muncă pe  durată determinată de un an, în contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei la inspectoratele școlare;

Termen: 6 aprilie 2021

  • d) verificarea listelor cuprinzând cadrele didactice care au primit acordul/refuzul consiliilor de administrație ale unităților de învățământ privind modificarea  contractului individual de muncă pe  durată determinată de un an, în contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei de către comisia judeţeană/a municipiului Bucureşti de mobilitate şi înregistrarea contestaţiilor la inspectoratele școlare şi remedierea eventualelor abateri constatate de inspectoratul şcolar;

Perioada: 6-7 aprilie 2021

  • e) soluționarea contestațiilor de către consiliul de administrație al inspectoratului școlar  şi validarea listelor finale cuprinzând cadrele didactice pentru care se propune modificarea duratei contractului individual de muncă din durată determinată de un an, în contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei;

Termen: 8 aprilie 2021

  • f) emiterea și comunicarea deciziilor privind modificarea contractului individual de muncă pe durată determinată de un an, în contract individual de muncă pe durata de viabilitate a postului/catedrei, cu respectarea prevederilor art. 5 alin (5) din Metodologie.

Perioada: 9-16 aprilie 2021

Calendarul pentru etapele de pretransfer poate fi văzut aici.

Foto: © Liquoricelegs | Dreamstime.com

Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care site-ul Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.


6 comments
  1. Buna seara,am absolvit Liceul Pedagogic ,filiera vocationala, specializarea”instructor animator pentru activitati extra scolare,si vreau sa stiu dacă pot participa la concursul pentru obținerea unui post în învățământ? Specific ca am doar liceul si bacalaureatul,nu am facultate!va multumesc pentru raspuns.

  2. buna ziua.. am si eu o intrebare… in 2020 a aparut o directiva in metodologia examenului de titularizare care iti dadea dreptul sa susti examenul in care judet doresti,iar catedra sa o alegi deasemenea in care judet sunt posturi sau unde doresti,fara nici un fel de transfer… doar sa mergi cu nota obtinuta la repartizare..Mai e valabila treaba asta si in 2021?.multumesc

  3. Buna ziua,
    Numele meu este Paul Chempf, am absolvit ASE Bucuresti- Facultatea de Comert, Sectia Turism – Servicii cu diploma de licenta. Am obtinut si brevet de turism – Manager in Activitatea de Turism emis de ministerul de resort.
    As vrea sa stiu daca este posibil ca anul viitor sa sustin examenul pentru titularizare – Profesor de Georgrafie si daca da, care ar fi pasii de urmat.
    Mentionez cu nu am mai activat pana acum in domeniul educatiei.
    Va multumesc pentru raspuns.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like
vârsta de pensionare, cancelarie profesori

Peste 163 de mii de profesori au semnat petiții pentru creșterea salariilor din Educație de la 1 ianuarie 2022, susțin sindicatele care au depus la Guvern solicitările: Sunt cadoul de Moș Nicolae din partea angajaților din învățământ

Federațiile sindicale din Educație anunță într-un comunicat că au depus petiții la Guvern, semnate de peste 163 de mii de angajați din învățământul preuniversitar și universitar. Aceștia cer creșterea salariilor…
Vezi articolul

Mesajul pentru profesori, de ziua lor, al ministrului Educației, Ligia Deca: Cele mai mari creșteri salariale din ultimul deceniu, proiectele cu finanțare din PNRR, posibilitatea ca prin aceste proiecte să fie achiziționate și materiale didactice sunt doar câteva dintre inițiativele care se concretizează deja

„Cele mai mari creșteri salariale din ultimul deceniu, proiectele cu finanțare din PNRR care vor schimba fața școlilor din România, posibilitatea ca prin aceste proiecte să fie achiziționate și materiale…
Vezi articolul

Discuții în coaliție azi pe tema salarizării bugetarilor. Sindicatele profesorilor amenință cu boicotarea începutului de an școlar “dacă nu avem certitudinea că se vor acorda sumele necesare”, spune Marius Nistor, președintele FSE / Profesorii ar trebui să primească o creștere de 12%

Mâine, 17 august, “pe masa Guvernului ar trebui să fie un proiect de Ordonanță de Urgență privind salarizarea profesorilor, care să aducă mai aproape salariile de nivelul din legea 153/…
Vezi articolul

Ar trebui ca profesorii să poată să normeze lecții de meditații cu elevii lor în afara orarului de clasă, în școală, astfel să construim o alternativă la sistemul paralel de meditații, în sistemul formal – Vasile Dâncu, senator PSD

Ar trebui ca profesorii să poată să normeze lecții de meditații cu elevii lor în afara orarului de clasă, în școală, astfel să construim o alternativă la sistemul paralel de…
Vezi articolul