Plata cu ora în anul școlar 2024-2025. Până miercuri, 4 septembrie, se emit și se comunică deciziile de repartizare pe post

15.518 vizualizări
Foto: © Rawpixelimages | Dreamstime.com
Până miercuri, 4 septembrie, se emit și se comunică deciziile de repartizare pe post/catedră pentru plata cu ora în anul școlar 2024-2025, conform calendarului oficial. Dosarele pentru plata s-au depus la școală, în zilele de 27 și 28 august, potrivit metodologiei-cadru de mobilitate. În aceleași zile au avut loc și interviurile în vederea încadrării în regim de plată cu ora.

Potrivit unei informări a Inspectoratului Școlar Județean Timiș, posturile didactice de predare/catedrele se ocupă în regim de plata cu ora, în ordine, conform art. 94 din metodologia-cadru de mobilitate pentru anul școlar 2024-2025:

„1) personal didactic de predare titular în unitatea de învățământ;

2) personal didactic de predare titular în altă unitate de învățământ;

3) personal angajat în alte domenii de activitate;

4) personal didactic de predare pensionat;

5) personal didactic angajat cu CIM pe perioadă determinată în unitatea de învățământ;

6) personal didactic angajat cu CIM pe perioadă determinată în alte unități de învățământ.”

Conform ISJ Timiș, titularii/angajații pe perioadă determinată ai unității care au obținut aviz pentru atribuirea orelor în regim de plata cu ora nu trebuie să se prezinte în ședința de repartizare pentru plata cu ora.

Edupedu.ro a scris că profesorii titulari și cei angajați pe perioadă determinată pot fi încadrați în regim de plata cu ora până la o jumătate de normă didactică de predare.

Regulamentul pentru încadrarea profesorilor pe posturi a fost publicat, miercuri, 17 ianuarie, în Monitorul Oficial. Este vorba despre ordinul nr. 6.876 din 22 decembrie 2023, document pentru aprobarea Normelor metodologice privind încadrarea profesorilor din școli și grădinițe, precum și încadrarea în regim de plata cu ora. Noutatea este că profesorii titulari și cei angajați pe perioadă determinată pot fi încadrați în regim de plata cu ora până la o jumătate de normă didactică de predare.

Foto: © Rawpixelimages | Dreamstime.com / Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil / Campania Back to school oferă posibilitatea oricărei școli, profesor sau elev să descarce imagini de calitate cu 50% discount.

Citește și:
Plata cu ora în anul școlar 2024-2025. Dosarele se depun la școală marți și miercuri. Profesorii titulari și cei angajați pe perioadă determinată pot fi încadrați în regim de plata cu ora până la o jumătate de normă didactică de predare / Model de cerere și lista documentelor necesare
Regulamentul pentru încadrarea profesorilor pe posturi, publicat în Monitorul Oficial. Profesorii titulari și cei angajați pe perioadă determinată pot fi încadrați în regim de plata cu ora până la o jumătate de normă didactică de predare


2 comments
  1. Nu uitați că în învățământ suntem pe bani publici. Prin urmare o școală nu e un SRL. Deci trebuie asigurate șanse egale tuturor celor care intenționează să-și dedice viața carierei didactice. Sistemul de selectare a cadrelor didactice e bun. Un director numit politic care să facă angajări după bunul plac cum propuneți dvs. ar fi încă o lovitură dată temeliei ca multele date în ultimii ani. Intrați pe Eurostat să vedeți indicele corupției în România și apoi propuneți trecere pe SRL a unei școli plătite din bani publici.

  2. Scoareti titulatura profesorilor si dati directorului drept de decizie si evaluati scoala dupa performanta(treptat umblati si la remunerarea directorului care vrand nevrand isi va selecta profesorii dupa performanta ) Contract pe durata determinata cu preaviz pt profesorii care nu performeaza( sigur se pot naste multe comentarii, ar fi totusi un inceput)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Liderul sindical SIPA Muntenia, Adrian Voica aseamănă norma didactică majorată forțat cu norma comunista de la practica agricolă: Din CAP în cancelarie, cu aceeași lipsă de respect

Sindicatele profesorilor acuză Guvernul că, prin Legea 141/2025, readuce în actualitate practici abuzive similare celor din perioada comunistă. Președintele sindicatului SIPA Muntenia, Adrian Voica, scrie într-un punct de vedere că…
Vezi articolul
Transport gratuit pentru elevi

PNL, reacție dură la adresa lui Vasile Dîncu, după criticile acestuia la proiectul legilor Educației: „Nu înțelegem declarațiile, e posibil ca domnul Dîncu să nu fi fost informat / Legile își vor urma parcursul așa cum am stabilit”

Purtătorul de cuvânt al PNL, Ionuț Stroe, a respins vineri afirmațiile critice ale lui Vasile Dîncu, președintele Consiliului Național PSD, care a cerut prelungirea termenului de analiză pentru legile educației…
Vezi articolul

INS: Nivelul de educație al românilor influențează decisiv câștigurile salariale ale acestora. Absolvenții de licență și masterat aveau în anul 2022 salarii cu 45%, respectiv 65% mai mari decât media pe economie

Nivelul de educație al românilor influențează decisiv câștigurile salariale ale acestora, potrivit unui publicației statistice anuale a Institutului Național de Statistică (INS). Absolvenții de studii de studii de doctorat câștigau…
Vezi articolul

ActiveWatch, reacție în cazul cenzurii aplicate de ministrul Educației: Ar fi grav, specific unor regimuri nedemocratice, să existe protocoale ca cel invocat de ministrul Daniel David care să oprească rapoarte ale unor entități publice să ajungă la public / Protocolul să fie făcut public!

Organziația ActiveWatch, membră a celei mai mari rețele globale care activează pentru libertatea de exprimare, reacționează în cazul de cenzură aplicat de ministrul Educației Daniel David cercetătorilor de la Institutul…
Vezi articolul

Practica didactică în România nu reflectă obiectivele de învățare din curriculumul național, carierei didactice îi lipsesc trăsături-cheie ale unei profesii cu înaltă calificare, evaluarea competențelor profesionale nu se bazează suficient pe dovezi – raport-diagnostic al OCDE

Obiectivele curriculumului bazat pe competențe nu este reflectat nici acum în practica didactică, în condițiile în care au existat formări în domeniu, potrivit raportului-diagnostic realizat de Organizația pentru Cooperare și…
Vezi articolul