Premiantă din clasa I până în a XII-a, o brașoveancă nevăzătoare încheie liceul cu 9,74 / Greutățile din spatele succesului: fără asistent personal și șicanată de birocrație

1.517 vizualizări
Liceul Metianu din Zarnesti / Sursa: Liceulmetianu-zarnesti.ro
Andreea Olaru, o brașoveancă din Rupea a reușit să termine 12 clase obținând  premiul I în fiecare an, din clasa I şi până în a XII-a, iar ultimul an de liceu l-a încheiat cu media generală de 9,74, relatează Bună Ziua Brașov, preluată de G4Media.ro.

„Am avut profesori minunaţi, le-am pus o mulţime de întrebări, m-au ajutat să descopăr extraordinar de multe lucruri care nici nu mă gândeam că există. Chiar un exemplu ar fi profesor nostru de istorie care ne-a făcut să ne punem întrebări la care eu nici nu m-am gândit”, a spus Andreea.

Citește mai mult pe G4Media.ro


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like
Planuri-cadru 2025

UPDATE Trei ore pe săptămână în trunchiul comun pentru limba română, indiferent de profilul de liceu, sunt „absolut necesare”, susține Asociația Profesorilor de Limba română: Este contraintuitiv să combați analfabetismul funcțional diminuând numărul de ore

Asociația Profesorilor de Limba și Literatura Română Ioana Em. Petrescu (ANPRO) critică proiectele de planuri-cadru pentru învățământul liceal, aflate în dezbatere publică, și solicită menținerea a trei ore pe săptămână…
Vezi articolul

Amânarea gradelor didactice 2024 poate fi solicitată pentru un an școlar. Pentru profesorii aflați în perioada concediului de creștere a copilului, amânarea poate fi solicitată pentru 2 ani şcolari. Model de cerere

Amânarea gradelor didactice poate fi solicitată pentru un an şcolar, potrivit unei adrese a Inspectoratului Școlar Județean Mureș. Pentru candidații aflați în perioada concediului de creștere și îngrijire a copilului,…
Vezi articolul
schimbarea stilului de viață în perioada epidemiei

Daniel David, despre cei care neagă existența virusului: Avem o problemă cu alfabetizarea științifică / Copiii în școală nu fac suficientă biologie, nu se uită suficient la microscop, nu mai fac suficientă știință

„Avem o problemă cu alfabetizarea științifică. Avem o problemă cu analfabetismul funcțional uriaș și avem o problemă cu neîncrederea între noi, și între noi și instituții”, spune psihologul Daniel David…
Vezi articolul