Topul celor mai bune 50 de clase şi specializări de liceu din ţară, după media de la Admitere 2020

64.426 de vizualizări
Google Street View
Topul celor mai bune 50 de licee, după media de intrare la repartizarea computerizată la liceu, este deschis de Colegiul Naţional Sfântul Sava cu ultima medie de intrare 9,98 pentru cei 28 de elevi de la clasa de mate-info.

Pe locul al doilea este Colegiul Naţional Gheorghe Lazăr, unde s-a intrat cu 9,90, dar unde sunt 3 clase de matematică-informatică a câte 28 de elevi.

În tabelul de mai jos sunt informaţii despre judeţ, şcoală, clasa la care a fost organizată admiterea, ultima medie de admitere şi numărul de elevi de la acea specializare.

1 Bucureşti Colegiul Naţional “Sfântul Sava” Matematică-Informatică 9.98 28 28
2 Bucureşti Colegiul Naţional “Gheorghe Lazăr” Matematică-Informatică 9.90 84 84
3 Dolj COLEGIUL NATIONAL “FRATII BUZESTI” CRAIOVA Ştiinţe ale Naturii 9.89 28 28
4 Constanţa COLEGIUL NAŢIONAL ’MIRCEA CEL BĂTRÂN’ CONSTANŢA Matematică-Informatică 9.87 14 14
5 Bucureşti Colegiul Naţional “Sfântul Sava” Ştiinţe ale Naturii 9.84 56 56
6 Bucureşti Colegiul Național ”Spiru Haret” Matematică-Informatică 9.84 28 28
7 Bucureşti Colegiul Naţional “Gheorghe Lazăr” Ştiinţe ale Naturii 9.84 84 84
8 Dolj COLEGIUL NATIONAL “FRATII BUZESTI” CRAIOVA Matematică-Informatică 9.83 28 28
9 Galaţi COLEGIUL NATIONAL “VASILE ALECSANDRI”, LOCALITATEA GALATI Matematică-Informatică 9.82 28 28
10 Galaţi COLEGIUL NATIONAL “VASILE ALECSANDRI”, LOCALITATEA GALATI Ştiinţe ale Naturii 9.82 14 14
11 Bucureşti Colegiul Naţional “Sfântul Sava” Matematică-Informatică 9.81 140 140
12 Buzău COLEGIUL NAŢIONAL “B. P. HASDEU” MUNICIPIUL BUZĂU Matematică-Informatică 9.77 28 28
13 Cluj COLEGIUL NAȚIONAL “EMIL RACOVIȚĂ” CLUJ-NAPOCA Matematică-Informatică 9.77 56 56
14 Cluj LICEUL TEORETIC “AVRAM IANCU” CLUJ-NAPOCA Matematică-Informatică 9.77 56 56
15 Bucureşti Colegiul Naţional de Informatică “Tudor Vianu” Matematică-Informatică 9.76 224 224
16 Constanţa COLEGIUL NAŢIONAL ’MIRCEA CEL BĂTRÂN’ CONSTANŢA Matematică-Informatică 9.76 56 56
17 Constanţa COLEGIUL NAŢIONAL ’MIRCEA CEL BĂTRÂN’ CONSTANŢA Matematică-Informatică 9.76 14 14
18 Bucureşti Colegiul Naţional de Informatică “Tudor Vianu” Matematică-Informatică 9.75 28 28
19 Bucureşti Colegiul Național ”Spiru Haret” Matematică-Informatică 9.75 56 56
20 Timiş Colegiul Naţional “Constantin Diaconovici Loga” Timişoara Matematică-Informatică 9.75 56 56
21 Bucureşti Colegiul Naţional “Gheorghe Lazăr” Ştiinţe Sociale 9.73 56 56
22 CLUJ LICEUL TEORETIC “NICOLAE BĂLCESCU” CLUJ-NAPOCA Matematică-Informatică 9.73 28 28
23 IASI COLEGIUL NAȚIONAL, IAŞI Ştiinţe ale Naturii 9.73 28 28
24 PRAHOVA COLEGIUL NAȚIONAL “MIHAI VITEAZUL”, MUNICIPIUL PLOIEȘTI Matematică-Informatică 9.73 28 28
25 BRASOV Colegiul Național ‘Dr. Ioan Meșotă’ Brașov Ştiinţe ale Naturii 9.72 28 28
26 IASI COLEGIUL NAȚIONAL, IAŞI Matematică-Informatică 9.71 84 84
27 ARGES COLEGIUL NAȚIONAL “ION C. BRĂTIANU” PITEȘTI Matematică-Informatică 9.70 28 28
28 CONSTANTA COLEGIUL NAŢIONAL ’MIRCEA CEL BĂTRÂN’ CONSTANŢA Ştiinţe ale Naturii 9.70 56 56
29 MUNICIPIUL BUCURESTI Colegiul Naţional “Gheorghe Şincai” Matematică-Informatică 9.69 140 140
30 MUNICIPIUL BUCURESTI Colegiul Naţional “Gheorghe Lazăr” Filologie 9.69 28 28
31 CONSTANTA COLEGIUL NAŢIONAL ’MIRCEA CEL BĂTRÂN’ CONSTANŢA Ştiinţe ale Naturii 9.69 14 14
32 ARGES COLEGIUL NAȚIONAL “ION C. BRĂTIANU” PITEȘTI Ştiinţe ale Naturii 9.68 56 56
33 MUNICIPIUL BUCURESTI Colegiul Național ”Spiru Haret” Ştiinţe ale Naturii 9.68 56 56
34 SUCEAVA COLEGIUL NAȚIONAL “ȘTEFAN CEL MARE” SUCEAVA Matematică-Informatică 9.68 28 28
35 VRANCEA COLEGIUL NATIONAL “UNIREA” FOCSANI Matematică-Informatică 9.68 84 84
36 MUNICIPIUL BUCURESTI Colegiul Naţional “Sfântul Sava” Filologie 9.67 28 28
37 MUNICIPIUL BUCURESTI Colegiul Naţional “Gheorghe Şincai” Ştiinţe ale Naturii 9.67 56 56
38 GALATI COLEGIUL NATIONAL “VASILE ALECSANDRI”, LOCALITATEA GALATI Matematică-Informatică 9.67 84 84
39 CONSTANTA COLEGIUL NAŢIONAL ’MIRCEA CEL BĂTRÂN’ CONSTANŢA Ştiinţe ale Naturii 9.64 14 14
40 DOLJ COLEGIUL NATIONAL “FRATII BUZESTI” CRAIOVA Matematică-Informatică 9.64 84 84
41 SUCEAVA COLEGIUL NAȚIONAL “PETRU RAREȘ” SUCEAVA Matematică-Informatică 9.64 28 28
42 MUNICIPIUL BUCURESTI Colegiul Național ”Mihai Viteazul” Ştiinţe ale Naturii 9.63 56 56
43 MUNICIPIUL BUCURESTI Colegiul Naţional “Grigore Moisil” Matematică-Informatică 9.63 84 84
44 BRAILA COLEGIUL NAŢIONAL “GHEORGHE MUNTEANU MURGOCI” Ştiinţe ale Naturii 9.63 28 28
45 BRASOV Colegiul Național ‘Andrei Șaguna’ Brașov Ştiinţe ale Naturii 9.63 56 56
46 IASI COLEGIUL NAȚIONAL “EMIL RACOVIŢĂ”, IAŞI Matematică-Informatică 9.63 56 56
47 VRANCEA COLEGIUL NATIONAL “UNIREA” FOCSANI Ştiinţe ale Naturii 9.63 28 28
48 MUNICIPIUL BUCURESTI Colegiul Național Bilingv ”George Coșbuc” Matematică-Informatică 9.62 56 56
49 BIHOR COLEGIUL NAȚIONAL “EMANUIL GOJDU” ORADEA Matematică-Informatică 9.62 28 28
50 MUNICIPIUL BUCURESTI Colegiul Național ”Mihai Viteazul” Matematică-Informatică 9.61 224 224

Foto: captura Google.com

Citește și:

 


4 comentarii
  1. Am fost elevul liceului Sf. Sava promotia 1957 si profesor de matematica la Liceul Tudor Vianu, pensionat in 1995 Comparatiile facute si ordonarea ,dupa parerea mea ,nu sunt relevante.Putem compara daca ar fi indeplinite aceleasi conditii pentru concurenti Imi vine in minte concursul de 100 m plat de la atletism: acelasi start ,aceleasi conditii,aceeasi arbitri, aceeasi spectatori Rezultatele vor fi pe masura. Altfel se induce in opinie ideia ca “liceul cutare este mai bun decat liceul cutare (atentie am vorbit despre licee )

  2. E o inflație a notelor care trebuie sa se oprească. Creste galopant de la un an la altul. Examenul de capacitate a ajuns cel mai important examen din viața. Un elev care are o zi proasta se nenorocește pe viața dacă face câteva greșeli și nu ia peste 9.

    Trebuie aplicată legea și admiterea la liceu sa fie pe baza de portofolii! Inflația notelor e un fenomen toxic care conduce la meditații începute la clasa a doua și neglijarea materiilor care nu fac obiectul examenului de capacitate.

  3. Nu prea imi este clar cum ar trebui interpretat acest articol – sa inteleg la liceul Sf Sava are o singura clasa de mate-info? Daca da, e ok “topul”, desi stim cu totii cum se iau unele note, deci nu as zice ca este atat de relevant pentru calitatea liceului. Daca nu, atunci primul paragraf al articolului induce putin in eroare, pentru ca 9,98 e media la cea mai buna clasa de mate-info a liceului, nu la liceu per se. cred ca este un pic mai relevant un top al notelor la bacalaureat, unde, teoretic, e un pic mai standardizata evaluarea si mai putin biasata de subiectivitate, afinitati personale etc

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Învățământul profesional devine obligatoriu pentru elevii cu medii sub 5, care susțin Evaluarea Națională anul acesta. Metodologia de admitere la liceu a fost publicată în Monitorul Oficial

Învățământul profesional devine obligatoriu pentru elevii care susțin Evaluarea Națională anul acesta și obțin o medie de admitere sub 5. Prevederea apare în metodologia de admitere la liceu publicată în…
Vezi articolul

Din peste 182.000 de elevi care sunt astăzi clasa a VIII-a, 87.000 vor avea locuri la admitere în licee teoretice și economice. Restul vor ajunge în învățământul profesional – proiect

În clasa a VIII-a sunt înscriși în acest an circa 182.000 de elevi, potrivit centralizării făcute de ministerul Educației anul trecut pentru elevii de clasa a VII-a. Majoritatea absolvenților de…
Vezi articolul

Locuri speciale la licee pentru elevii cu cerințe educative speciale, cerute de Federația pentru Persoanele cu Autism. Organizația anunță că va da în judecată Ministerul Educației

“Elevii cu cerințe educative speciale au nevoie de subiecte adaptate și de locuri speciale la licee, așa cum au alți elevi din alte categorii defavorizate. Și când au talente speciale…
Vezi articolul