Topul școlilor gimnaziale din București, în funcție de numărul de medii de 10 la Evaluarea Națională: Constantin Brâncuşi, Şcoala 150 și Gheorghe Lazăr deschid clasamentul

22.033 de vizualizări
Foto: Pixabay.com
Mediile de 10 la Evaluarea Națională 2019 au fost adjudecate de elevii din 33 de școli gimnaziale și colegii, în București. Topul școlilor gimnaziale din Capitală, în funcție de numărul de medii de 10, este condus de Școala Gimnazială “Constantin Brâncuşi”, Şcoala Gimnazială Nr. 150 și Colegiul Național “Gheorghe Lazăr” – fiecare cu câte 3 elevi cu note maxime la toate examenele de evaluare. Clasamentul este construit pe baza primelor rezultate de la Evaluarea Națională 2019 și poate suferi modificări, la contestații.

48 de elevi din București au obținut media 10 la Evaluarea Națională 2019, potrivit primelor rezultate publicate de Ministerul Educației. Spre comparație, anul trecut înainte de contestații au fost 53 de medii de 10 în București. În 2019, 84,94% dintre elevii din București au luat medii peste 5, cu 0,36 puncte procentuale mai puțini decât anul trecut.

Școlile din București cu medii de 10 la Evaluarea Națională 2019:
  • Şcoala Gimnazială “Constantin Brâncuşi”: 3 medii de 10 la Evaluarea Națională 2019
  • Şcoala Gimnazială Nr. 150: 3 medii de 10 la Evaluarea Națională 2019
  • Colegiul Național “Gheorghe Lazăr”: 3 medii de 10 la Evaluarea Națională 2019
  • Şcoala Gimnazială Nr. 156: 2 medii de 10
  • Liceul Pedagogic “Anastasia Popescu”: 2 medii de 10
  • Liceul Teoretic “Ion Barbu”: 2 medii de 10
  • Școala Gimnazială Nr. 79: 2 medii de 10
  • Colegiul Național “Grigore Moisil”: 2 medii de 10
  • Şcoala Gimnazială Nr. 164: 2 medii de 10
  • Şcoala Gimnazială Nr. 190: 2 medii de 10
  • Școala Gimnazială Nr. 195: 2 medii de 10
  • Școala Gimnazială Nr. 49: 2 medii de 10
  • Școala Gimnazială “Liviu Rebreanu”: o medie de 10
  • Şcoala Gimnazială Nr. 194: o medie de 10
  • Școala Centrală: o medie de 10
  • Şcoala Gimnazială “Pia Brătianu”: o medie de 10
  • Şcoala Gimnazială Nr. 117: o medie de 10
  • Școala Gimnazială Nr. 81: o medie de 10
  • Liceul Teoretic Internațional de Informatică Bucuresti: o medie de 10
  • Școala Gimnazială Nr. 56: o medie de 10
  • Colegiul Național Bilingv ”George Coșbuc”: o medie de 10
  • Școala Gimnazială Nr. 97: o medie de 10
  • Școala Gimnazială „Regina Maria”: o medie de 10
  • Școala Gimnazială ”George Bacovia”: o medie de 10
  • Şcoala Gimnazială Nr. 5: o medie de 10
  • Liceul Teoretic “Marin Preda”: o medie de 10
  • Colegiul German “Goethe”: o medie de 10
  • Colegiul Naţional de Informatică “Tudor Vianu”: o medie de 10
  • Şcoala Gimnazială “I. G. Duca”: o medie de 10
  • Liceul Teoretic “Alexandru Vlahuță”: o medie de 10
  • Școala Gimnazială Nr. 92: o medie de 10
  • Şcoala Gimnazială “Geo Bogza”: o medie de 10
  • Şcoala Gimnazială “Herăstrău”: o medie de 10
Vezi aici toate rezultatele la Evaluarea Națională 2019 obținute de elevii din București
Citește și:

 

 

 


1 comment
  1. Acest clasament nu este relevant atata timp cat nu impartiti numarul de elevi cu nota 10 la numarul de elevi de clasa a 8-a din scoala respectiva.

    De exemplu:

    La “Constantin Brâncuşi” a fost 3 elevi din 143, Scoala 150 a avut 3 elevi din 144, la scoala 79, 2 elevi din 182….

    In schimb la Lazar au fost 3 elevi din 36, la Liceul Pedagogic 2 elevi din 26, la Moisil 2 elevi din 69…..

    Oricum acest criteriu al notei 10 este aproape irelevant pentru prestigiul scolii, cred ca un numar mult mai important ar putea fi procentajul de elevi ce auobtinut note mai mari de 9.50 (sau 9.70).

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Ecaterina Andronescu, reclamată la Consiliul pentru Combaterea Discriminării pentru declarațiile despre gruparea elevilor cu dificultăți de învățare “în clasele normale”

“Declarațiile publice ale ministrului Educației referitoare la segregarea elevilor cu dizabilități întăresc stigma şi prejudecata la adresa întregii comunităţi a persoanelor cu dizabilităţi din ţara noastră, copii, tineri, adulţi şi părinţi ai…
Vezi articolul

“Păpuși AI”, folosite în Malta pentru a-i învăța pe elevii de școală primară atât să converseze, cât și elemente de programare și machine learning cu ajutorul inteligenței artificiale

Posibilitățile de folosire a inteligenței artificiale în educație sunt explorate, în Malta, printr-un program ce apelează la diverse modalități de folosire a inteligenței artificiale (AI), inclusiv prin “păpuși AI”, printr-o…
Vezi articolul

OFICIAL Lista națională a temelor pentru proba practică a examenului susținut de absolvenții școlilor profesionale va fi publicată de Ministerul Educației până pe 15 ianuarie / Centrele de examen sunt stabilite până la sfârșitul lunii ianuarie

Lista națională a temelor pentru proba practică din cadrul examenului de certificare a calificării profesionale va fi publicată pe site-ul Ministerului Educației până la data de 15 ianuarie, potrivit unui…
Vezi articolul

Mădălin Bunoiu, profesor de fizică și președinte ARACIS: Tinerii nu mai au curiozitatea să cerceteze pentru că n-au avut posibilitatea să încerce vreodată. Numărul de laboratoare de chimie, de fizică, de biologie din școlile primare, gimnaziale și licee este incredibil de mic

Președintele Agenţiei Române de Asigurare a Calităţii în Învăţământul Superior (ARACIS), Mădălin Bunoiu, remarcă numărul de laboratoare de chimie, fizică sau biologie, din școli, “incredibil de mic”, în special la sate.…
Vezi articolul

OFICIAL Angajarea profesorilor “titularizați” pe art. 253 poate fi de azi făcută pe durata viabilității postului. Ordonanța de Urgență pe educație a fost publicată în Monitorul Oficial

Varianta oficială a Ordonanței de Guvern 23, cea apărută miercuri noaptea în Monitorul Oficial, la o săptămână după aprobarea în Ședința de Guvern din 3 aprilie, cuprinde şi „rezolvarea” situației…
Vezi articolul