Ecaterina Andronescu: Manualul unic nu a fost o decizie tocmai fericită – Pro TV

1.057 de vizualizări
Ecaterina Andronescu / Foto: Inquam Photos – George Calin
“Manualul unic nu a fost o decizie tocmai fericită. Faptul că manualele au arătat așa ar trebui să ne pună pe gânduri. Prin competiție ar crește calitatea manualelor”, a declarat Ecaterina Andronescu pentru Știrile Pro TV.

Declarația vine după ce președintele Klaus Iohannis a acceptat-o pe Ecaterina Andronescu pentru al patrulea mandat de ministru al Educației, la propunerea PSD. Precizăm că Andronescu nu a depus nici până astăzi jurământul pentru preluarea funcției de ministru, deși Iohannis a anunțat de vineri că a acceptat-o pe funcție.

Declarația Ecaterinei Andronescu referitoare la manualele unice vine la finalul unui experiment care a costat statul cel puțin 24 de milioane de lei. Atât a fost contractul încredințat direct de Ministerul Educației către Editura Didactică și Pedagogică din subordine, pentru a realiza manualele școlare.

Precizăm că cel care a introdus editura unică este fostul ministru al Educației Liviu Marian Pop, care a și înlocuit-o la începutul anului pe Ecaterina Andronescu de la șefia Comisiei de învățământ din Senat, comisie esențială în proiectele de legi din educație. 

Manualul unic s-a concretizat după o vizită făcută de Liviu Marian Pop, fostul ministru PSD-ist al Educației, în Ungaria, pe când era ministru, spun sursele Edupedu.ro. Opera sa a fost desăvârșită sub ministeriatul lui Valentin Popa, cu ignorarea deciziilor Curții Constituționale.

Nici până astăzi, Ministerul Educației nu a spus pe ce s-au dus acești bani, de la cine a făcut Monitorul Oficial achizițiile necesare tipăririi manualelor unice.

Foto: Inquam Photos – George Calin

Citește și:


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

INTERVIU Profesoara Dana Corciu de la Liceul „Carol I” din Plopeni: Robotica este o parte a vieții elevilor, care poate reduce rata abandonului școlar și poate crește interesul lor pentru specializările tehnice

De ce sunt copiii atrași de robotică? „Este o parte a vieții lor. Combină curiozitatea naturală și dorința lor de a explora și crea, iar efectele muncii se văd repede”,…
Vezi articolul

INTERVIU Diana Bâscă, învățătoare într-o comunitate dezavantajată din Săcele: Din cei 30 de copii pe care-i am la clasa a II-a, doar șase se pot conecta la orele online. Anul trecut am făcut citire la telefon, când se ridică restricțiile va trebui să recapitulez din clasa I

Doar șase copii din 30 au astăzi resursele necesare pentru a face școală online la o clasă dintr-o comunitate dezavantajată din Săcele. Chiar dacă au primit tablete, conexiune la internet…
Vezi articolul