Cursuri de pregătire pentru Titularizare, organizate gratuit de Facultatea de Litere a Universității din București cu studenții de anul III care vor să devină profesori

7.828 de vizualizări
Foto: Freepik.com
Studenții de anul III de la Facultatea de Litere a Universității din București pot participa la patru cursuri gratuite de pregătirea concursului de titularizare 2024, după cum anunță instituția. Cei care vor să devină profesori vor primi indicații pentru pregătirea fiecărui subiect în parte.

Mai exact, în următoarele zile de vineri, pe 19 și 26 aprilie, studenții vor putea participa la cursuri ținute de profesorii lor despre subiectul de literatură, subiectul de limbă (gramatică) și despre subiectul de didactică.

Profesorii sau viitoarele cadre didactice se vor înscrie la concursul național de Titularizare 2024 în perioada 8-17 mai, potrivit calendarului oficial. Concret, în această perioadă are loc înregistrarea, la inspectoratele şcolare/centrele de înscriere, a dosarelor de înscriere ale candidaților, inclusiv pentru absolvenții promoției 2024 – actele necesare.

Proba scrisă de la Titularizare 2024, concursul de angajare în învățământ, are loc pe 17 iulie 2024.

Întâlnirile se organizează pentru prima dată și vor fi organizate anual, transmit reprezentanții Facultății de Litere pentru Edupedu.ro.

“În 2025, aceste cursuri vor fi pe o perioadă mai mare de timp, vor cuprinde mai multe ore și vor fi deschise și altora interesați, nu numai studenților instituției noastre din anul al III-lea, înscriși în cadrul secției Limbă și literatură română – limbă și literatură modernă, așa cum se va întâmpla în această primă sesiune. Avem în vedere posibilitatea unei formule de program de cursuri postuniversitare”, a transmis Facultatea de Litere.

Iată programul întâlnirilor

Vineri, 19 aprilie

  • 12.00-14.00, Sala de Consiliu: pregătirea subiectului de literatură (conf. dr. Gheorghe Ardelean, Facultatea de Litere)
  • 14.00-16.00, Sala de Consiliu: pregătirea subiectului de gramatică (lect. dr. Raluca Brăescu, Facultatea de Litere)

Vineri, 26 aprilie

  • 12.00-14.00, Sala de Consiliu: pregătirea subiectului de didactică (conf. dr. Florentina Sâmihăian, Facultatea de Litere)
  • 14.00-16.00, Sala de Consiliu: pregătirea subiectului de didactică (prof. Valentin Ghiță, Liceul Teoretic „Dante Alighieri”, București)
Citește și:
Actele necesare pentru înscrierea la Titularizare 2024. Cele 18 documente pe care le au de pregătit profesorii. Descarcă fișa de înscriere
Site-ul Titularizare 2024 a fost actualizat. Lista posturilor pentru fiecare județ
UPDATE Profesorii de Limba română dezbat noille provocări ale învățării și evaluării din școli pe 13-14 aprilie, într-o serie de colocvii la care participă și Liviu Papadima, Rodica Zafiu, Florentina Sîmihăian
Cel mai mare număr de profesori suplinitori, din ultimii 5 ani, care predau în școlile din România. Sunt aproape 44.600 de cadre didactice angajate pe perioadă determinată, în anul școlar 2023-2024
Titularizarea ar trebui regândită, spune secretarul de stat Florian Lixandru: Să punem accent mai mult pe partea practică, să vedem competențele pe care le are acea persoană de a lucra cu copiii
OFICIAL Cele 3 situații în care profesorii nu au dreptul să participe la Titularizare 2024
OFICIAL Profesorii sancționați cu desfacerea contractului de muncă nu mai pot preda pentru 7 ani școlari, potrivit metodologiei de mobilitate

1 comment
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Directorul școlii din Mehedinți, căruia „i s-a descărcat” un camion cu lemne pentru școală în fața pensiunii sale, pe motiv că s-a defectat mașina, va fi schimbat din funcție, după ce ministrul Educației a cerut acest lucru

Ministrul Educație, Sorin Cîmpeanu, a solicitat Inspectoratului Școlar schimbarea directorului Școlii generale din localitatea Isverna, județul Mehedinți. Oficialul a confirmat informația pentru Edupedu.ro. Cazul directorului Marian Balaci care și-a adus…
Vezi articolul

Școala trebuie să fie împănată cu elemente digitale, cu ecrane, cu senzori, cu echipamente conectate care să o facă atractivă. Prin școala inteligentă îi putem face pe elevii noștri mult mai atenți și mai interesați de conținutul pe care urmează să-l oferim acolo – Mihnea Rădulescu, director într-o companie de telecomunicații

Copiii noștri trăiesc într-un mediu digital. (…) Prin școala digitală sau școala inteligentă îi putem face pe elevii noștri mult mai atenți și mult mai interesați de conținutul pe care…
Vezi articolul