Cursuri în sistem hibrid în semestrul al II-lea la Universitatea Al. I. Cuza din Iași

1.960 de vizualizări
Universitatea Alexandru Ioan Cuza Iasi -Studenţii rămaşi în camine au fost mutaţi în camere de mai multe persoane
Foto: Google Street View
Senatul Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași (UAIC) a aprobat, în ședința din data de 28 ianuarie 2021, ca activitățile didactice la începutul semestrului al II-lea, anul universitar 2020/2021, să se desfășoare în format mixt (activități online și „față în față”), la fel ca în primul semestru, se arată într-un comunicat de presă al instituției.

Singura excepție este specializarea Teologie Romano-Catolică Pastorală din cadrul Facultății de Teologie Romano-Catolică, unde activitatea didactică se va desfășura „față în față” fiind un număr foarte mic de studenți.

La baza acestei hotărâri au stat informațiile legate de evoluția numărului de cazuri pozitive în rândul cadrelor didactice din UAIC în semestrul I, situația epidemiologică actuală și în evolutie din Iași și din județele Moldovei, numărul de cadre didactice care s-au vaccinat, precum și ultimele decizii privind programarea pentru vaccinare, spun reprezentanții universității.

În funcție de evoluția situației epidemiologice, UAIC va reevalua și decide modalitatea în care se vor desfășura activitățile didactice pe parcursul acestui semestru.

Centralizarea informațiilor privind modul în care fiecare facultate din cadrul UAIC va desfășura activitățile didactice la începutul semestrului al II-lea din anul universitar 2020/2021 poate fi consultată pe site-ul UAIC.

Sursă foto: Google StreetView


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Platforma românească de testare digitală Brio anunță că folosește inteligența artificială și lansează modulul de antrenament la matematică, pentru clasele I-IV

Platforma românească Brio® folosește inteligența artificială și lansează modulul de antrenament la matematică. Dezvoltarea testelor vine în urma unei finanțări de 30.000 de euro obținute în acceleratorul Innovators for Children,…
Vezi articolul