(P) #invataredigitala Peste 560 000 de exerciții STEM rezolvate de 28 500 de elevi pe plaforma nextlab.tech susținută de BCR și RoTechNation

1.676 de vizualizări
În doar două săptămâni (15-31.03.2020) platforma robo.nextlab.tech a atras peste 28 500 de useri care au participat în mod activ la lecțiile gratuite de robotică și STEM disponibile online parcurgând peste 560 000 de pași de învățare! Părinții, profesorii și elevii care vor să parcurgă cele mai avansate lecții online de robotică și STEM pot crea oricând un cont gratuit la adresa robo.nextlab.tech.

Începând cu 15 Aprilie 2020 va fi disponibil un test online transdisciplinar pentru STEM. Cei mai studioși și motivați 500 de elevi vor primi gratuit kit-uri de robotică din partea BCR și vor putea participa în Noiembrie 2020 la finala concursului de robotică nextlab.tech înregistrat în calendarul MEC.

Concursul este organizat de Asociația “Clubul Informaticii Economice – CyberKnowledgeClub” (CKC) fondată de cadre didactice ale Facultătii de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică, ASE București. Banca Comercială Romană este sponsor principal la nivel național al acestui program. Sprijinul logistic este oferit de start-up-ul Nextlab.tech.

Platforma nextlab.tech are la bază un motor de inteligență artificială pentru educație. Este destinată învățării adaptive în domeniul STEM atât online, cât și în condiții de clasă.

 


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Mai mult de 200 de profesori peste vârsta de pensionare din București vor rămâne titulari în anul școlar viitor, potrivit Inspectoratului Școlar al Municipiului București. Aproape 99% din cererile cadrelor didactice au fost acceptate

Mai mult de 200 de cadre didactice din București care sunt peste vârsta de pensionare vor rămâne titulari în anul școlar 2023-2024, potrivit listei publicate de Inspectoratul Școlar al Municipiului…
Vezi articolul

Intervențiile sistemice în educație trebuie să iasă din zona gri, a improvizației, și trebuie să se bazeze pe date, evidențe științifice solide, iar evaluările internaționale comparative sunt esențiale, spune ministrul Educației

Intervențiile sistemice în educație trebuie să iasă din zona gri, a improvizației, și trebuie să se bazeze pe date, evidențe științifice solide, potrivit ministrului Educației, Sorin Cîmpeanu. Acesta a spus,…
Vezi articolul