S-au întors la școală cei peste 10.000 de elevi din Timişoara care au stat acasă din cauza frigului / S-a ajuns în clase la o temperatură de peste 17 grade

245 de vizualizări
Foto: Max Fischer – Pexels.com
Toți elevii din Timișoara care au studiat online din cauza frigului din sălile de clasă s-au reîntors de astăzi la școală, anunță Agenția de presă Rador, potrivit G4Media.ro.

Nu mai există şcoli suspendate din cauza lipsei agentului termic, din cauza temperaturilor mai ridicate de afară şi care creează premisele unei temperaturi de 17-18 grade în majoritatea sălilor de clasă, a anunțat inspectorul şcolar adjunct, Cosmin Hogea.

Citește articolul complet pe G4Media.ro

Amintim că la începutul lunii februarie Edupedu.ro a scris că peste 10.000 de elevi din 19 de școli, grădinițe și licee din județul Timiș au fost nevoiţi să facă şcoală online din cauza temperaturilor scăzute din clase.

Citește și:
Peste 10.000 de elevi din județul Timiș învață online pentru că nu este căldură în clase / “Dacă în urmă cu două săptămâni bolnavii stăteau în frig în spitale, iar ca urmare a presiunii exercitate acolo s-a rezolvat problema, înseamnă că se poate, dacă se vrea”, spune prefectul județului

1 comment
  1. Vai si amar ce a ajuns Timisoara. Milioane de euro aruncate pe studii de oportunitate, impact, prezefabilitate, fezabilitate si nu sunt banii pentru scoli.
    Politrucii si-au cumparat calorifere electrice pentru primarie & Co si elevii stau acasa.

    Trista tara.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Două școli ar putea ieși din scenariul galben pentru a începe cursurile cu toți elevii în clase, spun autoritățile din Bistriţa-Năsăud. Subprefect: Focarele sunt în două centre de îngrijire a persoanelor vârstnice

Școlile din două localități din judeţul Bistriţa-Năsăud ar putea începe anul şcolar în scenariul verde, cu toţi elevii prezenţi în sălile de curs, deşi în harta realizată de Ministerul Sănătăţii…
Vezi articolul

Rezultatele elevilor să devină indicator de calitate pentru școli, să fie introduse standarde pentru managementul educațional și evaluarea școlilor să se concentreze pe zonele care au cea mai mare nevoie – printre măsurile propuse de OCDE pentru reforma evaluării unităților de învățământ

Rezultatele elevilor ca indicator de calitate al școlii, standarde pentru practici de predare incluzive, descriptori pentru calitatea practicilor de predare, manuale pentru evaluatori și sprijin pentru directori: toate acestea se…
Vezi articolul