Vicepremierul Raluca Turcan îndeamnă la speranță și optimism în noul an școlar

737 de vizualizări
Vicepremierul Raluca Turcan apreciază, într-un mesaj pe Facebook prin care marchează începutul noului an școlar, că “revenim altfel” la școală. “Altfel”, anume “mult mai puternici, mai pregătiți și mai hotărâți să reușim”. Ea transmite părinților un mesaj de “speranță și optimism”.

Potrivit lui Turcan, experiențele ultimelor luni “ne-au arătat că avem copii deopotrivă inteligenți și digitali, empatici și competitivi, implicați și colaborativi”.

Mesajul Ralucăi Turcan referitor la începutul școlii:

“Revenim la școală! Revenim cu bucurie și cu dorința revederii după mai bine de 6 luni. Revenim altfel. Mult mai puternici, mai pregătiți și mai hotărâți să reușim în eforturile noastre de a ne educa copiii și de a le oferi condiții cât mai sigure pentru a învăța și a crește.

Copiii noștri își doresc să revină în clase, iar eu am încredere în ei, în capacitatea lor de adaptare și de ascultare, de colaborare și de susținere reciprocă în momentele dificile. Experiențele din ultimele luni ne-au arătat că avem copii deopotrivă inteligenți și digitali, empatici și competitivi, implicați și colaborativi. Avem copii „smart”, cum îmi place mie să-i numesc.

Vă doresc, copii și elevi minunați, să străluciți în noul an școlar în învățare, creativitate, inovare și curaj.

Să le fim alături, dragi părinți, și în acest an școlar, să avem încredere în capacitate lor de adaptare și integrare, să privim cu speranță și optimism către școală și către profesorii ei, să-i susținem și să-i încurajăm, să lucrăm împreună pentru ca locul în care învață copiii noștri să fie mai frumos, mai atractiv, mai sigur. Vă doresc să rămâneți sănătoși și curajoși!”


3 comments
  1. Început de an promițător? Nu prea cred la ce am asistat azi la o școală din Timișoara ce a deschis porțile pe sistem verde. Școală cu peste 1800 de elevi plus profesori, s-a vrut sa fie o oareca organizare, dar la un moment dat se călcau in picioare. Copiii de clasa pregătitoare total dezorientați, lăsați să meargă să-și găsească singuri învățăoarele care țineau in mâna diferite baloane colorate, plângeau, părinții plângeau si nu de emoții credeți-mă. Mi se pare mult stres pe toată lumea, așa nu se face școală!

    1. Haos am vazut si eu. Femei de serviciu strigand: cine e mama astuia mic, ca plange. Mamele la poarta plangeau mai ceva…haos.. haos…de o mie de ori.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

DOCUMENT Elizabeth Fordham, OCDE, despre „reforma învățământului preuniversitar în România”: A existat o creștere a salariilor profesorilor. Dar există o legătură slabă între creșterea salariilor și creșterea performanței. Încurajăm diferențieri

„A existat o creștere a salariilor profesorilor. Dar trebuie atenție și la modul cum se stabilește această creștere. Există o legătură slabă între creșterea salariilor și creșterea performanței profesionale. Încurajăm…
Vezi articolul

Un elev are simptome la școală – ce se întâmplă, potrivit noilor reguli anunțate? Protocolul de izolare prevede că elevul va fi preluat de părinți, iar școala nu e obligată să anunțe DSP dacă nu are cabinet medical. Anunțarea situației la 112, doar în cazurile severe

În cazul în care un elev prezintă la școală simptome specifice Covid-19 (febră, tuse, dificultăți respiratorii, diaree, vărsături, mialgii, stare generală modificată) vor fi anunțați imediat părinții sau reprezentanții legali,…
Vezi articolul

Ce face Suedia pentru a susține digitalizarea educației, pe baza unei strategii naționale “vechi” de 5 ani: un raport de parcurs prezintă unde mai trebuie lucrat pentru ca elevii să capete anumite competențe și arată că pentru directorii de școli digitalizarea necesită atenție continuă

Procedurile de digitalizare în școli introduse într-o strategie națională veche de câțiva ani trebuie completate cu măsuri suplimentare, de parcurs – de la sarcini în plus pentru directorii de școală…
Vezi articolul