Curățarea și amenajarea Bazei Cireșarii din București ar putea fi făcută cu studenții și profesorii de la USAMV, anunță Ministerul Educației. Lucrările vor putea demara săptămâna viitoare, deși studenții sunt în vacanță

922 de vizualizări
Foto: Baza Cireșarii
Clubul Copiilor Sector 1 – Cireșarii, Inspectoratul Școlar al Municipiului București și Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară (USAMV) din București au încheiat un parteneriat vineri, 27 august, pentru reorganizarea și reamenajarea Bazei Cireșarii începând de săptămâna viitoare, se arată într-un comunicat de presă al Ministerului Educației.

Universitatea de Științe Agronomice și Medicină Veterinară din București își asumă:

  • “igienizarea și reorganizarea spațiilor verzi ale Bazei Sportive „Cireșarii” pentru a fi
    redate în folosința Clubului Copiilor Sector 1 în vederea desfășurărilor activităților
    extrașcolare specifice, inclusiv cu implicarea studenților și a cadrelor didactice din
    universitate (cerc de biologie-botanică Vasile Ciocârlan, clubul de ornitologie Aves,
    centrul cultural studențesc Ex Terra Aurum – cu activități de fotografie, pictură,
    sculptură, muzică și sportive);
  • lucrări de cartare a vegetației și a faunei și servicii de protecția plantelor;
  • sprijin logistic: bază utilaje și resursa umană aferentă;
  • participarea studenților USAMV la activități practice și realizarea de proiecte didactice,
    inclusiv diseminarea rezultatelor;
  • organizarea de proiecte de voluntariat, cu participarea studenților USAMV;
  • acordarea de asistență tehnică de specialitate (peisagistică, proiectare lucrări de irigații
    și alimentări cu apa, îngrijire arbori și arbuști ornamentali, peluze, suprafețe cu vegetație
    anuală și perenă, prelucrare date topografice);
  • organizarea unui concurs de proiecte pentru amenajarea peisagistică a bazei.
    În același timp, Inspectoratul Școlar al Municipiului București (ISMB) și Clubul Copiilor
    Sector 1 – Cireșarii se angajează:
  • să faciliteze, conform legii, accesul în vederea desfăşurării tuturor activităţilor necesare
    pentru buna derulare a proiectului în parteneriat;
  • să faciliteze obținerea tuturor informațiilor legate de desfășurarea proiectului derulat
    în parteneriat;
  • să promoveze rezultatele proiectului și să încurajeze participarea elevilor la activitățile
    extrașcolare organizate în parteneriat.

Precizăm, în acest context, că Ministerul Educației va asigura finanțarea, prin Compania
Națională de Investiții (C.N.I.-S.A.), în vederea realizării unui teren multifuncțional
pentru handbal, baschet, volei și tenis, clădire pentru vestiare, alei pietonale, spații
verzi. Valoarea totală a proiectului pentru terenul multifuncțional este de 2.982.421 lei.
De asemenea, Ministerul Educației, prin ISMB, a decis suplimentarea şi finanţarea unui
număr de posturi adecvat importanţei unui Club al Copiilor în care sunt înscriși peste
2.000 elevi”, se arată în comunicatul de presă.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Cercetători români: Experiențele de stres înainte de examene sunt modelate de sănătatea mintală a studenților / Intervențiile în sănătate mintala aplicate în mediul universitar ar putea face experiența învățării și a examinării universal mai plăcută

Experiențele de stres în context de examinare sunt modelate de sănătatea mintală a studenților, arată un studiu coordonat de cercetători de la Universitatea din București. Coordonatoarea studiului, conf. univ. dr.…
Vezi articolul

Un proiect prin care copiii sunt încurajați să meargă pe jos la școală a reușit să crească într-un an cu 150% numărul elevilor care nu folosesc mașina pentru a veni la cursuri, potrivit profesorilor organizatori

Peste 550 de voluntari, printre care profesori, medici, actori, sportivi, politicieni, ziarişti şi reprezentanţi ai autorităţilor locale, au fost implicaţi în derularea Programului Pedibus, lansat în primăvara anului trecut de…
Vezi articolul

Apel către învățători și profesori făcut de ministrul Educației, pentru septembrie: Să valorifice mai mult evaluările la clasele a II-a, a IV-a și a VI-a și să adapteze predarea la copii / Problema constă în resurse și în a nu privi clasele ca pe un grup și a le preda tuturor la fel, ci în a personaliza de fapt intervenția – VIDEO

Ministrul Educației, Ligia Deca, face apel la profesori și învățători ca în anul școlar care va începe în septembrie să valorifice mai mult evaluările la clasele a II-a, a IV-a…
Vezi articolul