„Dacă are de gând să repete anul școlar, de ce naiba ne mai chinuim cu on-line-ul?” – președintele Federației Părinților, Iulian Cristache

17.909 vizualizări
Iulian Cristache / Foto: Facebook.com
Reacție și din partea președintelui Federaiei Naționale a Asociațiilor de Părinți, Iulian Cristache, la anunțul vicepremierului Raluca Turcan, potrivit căreia ar exista mai multe scenarii, inclusiv repetarea anului cșolar. Cristache scrie înr-un mesaj pe Facebook:

„Dna Turcan vine si aruncă-n spațiul public un scenariu care nu a fost luat în calcul de nimeni.
MEC, împreună cu toți partenerii sociali sunt în contact permanent. Măcar să ne fi intrebat si pe noi… când lansează această idee. Dacă are de gând să repete anul școlar, de ce naiba ne mai chinuim cu on-line-ul? Doar întreb.”

„Regretabil, doamna viceprim-ministru Turcan, să propagați un astfel de mesaj menit să demoralizeze elevii”, a reacționat și Antonia Pup, președintele Consiliului Național al Elevilor, despre posibilitatea repetării anului școlar.

Reamintim că Raluca Turcan a declarat la RFI că sunt trei scenarii în privința anului școlar, în contextul coronavirusului: evaluările au loc conform calendarului inițial, evaluările sunt decalate sau anul școlar va fi repetat.


8 comentarii
  1. Această D~nă Turcan ar fi bine să~şi vadă lungul nasului, că are de unde…
    M~am săturat să~i văd pe toţi neaveniţii, din afara sistemului, să~şi dea cu părerea şi să lanseze idei “creţe”!
    Materia s~a parcurs, oricum, în mare parte şi cei care doresc să aprofundeze, noi, toate cadrele didactice, suntem disponibili să le acordăm toată cooperarea; şi facem acest lucru de la suspendarea cursurilor.
    Un lucru e clar precum şi benzina inflamabilă: atunci când cineva nu acţionează cognitiv, reacţionează guraliv!

  2. Doamne, mare e gradina ta. Si multi i-au sariț gardul. Hai sa nu mai invatam si sa speram ca vom repeta anul. Worse scenario, the worst people. Cap avem, minte nu ne mai trebuie.

  3. Nu se poate face abstracție de situația “de pe teren”, care provoacă această propunere cu 3 scenarii posibile. Desigur, pentru un Consens este nevoie și de Dialog între toate părțile decizionale. O măsură luată în extrem, fără consult, tot [impunere] va rămâne chiar dacă este legală, fortuită și echitabilă (deja există o diferențiere intre elevi, un procent semnificativ dintre aceștia neavând acces tehnologic la “educația on-line”).
    Este o perioadă de adaptare la situația reala, în care este firesc să predomine ideea de supraviețuire, chiar în virtutea unei … sincope a continuității. Realitatea brută, în plină evoluție incontrolabilă, creează un Viitor încă imprevizibil.
    Deocamdată, singura variantă lucrativă este [Răbdarea așteptării în izolare]. Bine că unii au acces on-line, iar izolarea este astfel diminuată!

  4. Foarte corecta intrebarea d-nului Cristache!!! Astept cu interes raspunsul.
    Si mai am o intrebare: care ar fi consecintele concrete in acest caz extrem?

    1. Varianta cu online este o varianta RECOMANDATA.Nicio persoana normala la cap nu poate obliga pe un semen(nu subaltern) al sau la munca voluntara suplimentara, cu mijloace proprii, de multe ori inexistente, cu resurse proprii, de cele mai multe ori pe timp de criza necrsare sa fie altfel gestionate(cheltuieli pe curent, abonamente, cand si copiii profesorilor trebuie sa manance).Si mai presus de toate:TOTI COPIII AU IN MOD LEGAL DREPTUL LA EDUCATIE, lucru imposibil de indeplinit cu ajutorul internetului, cand majoritatea nu-l au.Nu va lasati pacaliti ca mai vedeti in rural vreo cativa cu telefoane.Realitatea este ca nu sunt multe sau destul de performante precum un pc sau laptop incat sa faci educatie online.Si in plus, materia e deja parcursa cam 85 la suta.Dam foc la tot cojocul pentru un paduche mort, vorba romanului???

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Testare inițială cu subiecte unice la nivel național, pe model internațional, în septembrie, cerută de elevi în planul cu 30 de puncte propus autorităților de CNE pentru repornirea educației

Autoritățile ar trebui, până în septembrie, să asigure dispozitive pentru ca toți elevii să aibă acces la Internet, dar și să elimine toate toaletele din curte și facă să funcționeze…
Vezi articolul

Proiectul de lege care prevede stimulent de risc pentru profesori în preuniversitar și universitar, în cuantum de 2.000 de lei lunar, pentru orele predate în starea de urgenţă şi alertă, a fost adoptat pe articole de Camera Deputaților

Camera Deputaţilor a adoptat pe articole, marţi, Proiectul de lege pentru acordarea unui stimulent de risc personalului din învăţământ, în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea noului coronavirus. Votul final…
Vezi articolul

ANALIZĂ Mediile din V-VIII ale elevilor care au luat sub media 3 la Evaluarea Națională sunt cu 5-6 puncte mai mari față de cele de la examen. Un elev din București a luat media 2.95 la Evaluare și are 9.79 în cei patru ani de gimnaziu

Mediile din clasele V-VIII obţinute de elevii care au fost notați cu medii sub 3 la examenul de Evaluare Națională au fost, în peste 90% din situațiile analizate, mai mari…
Vezi articolul