„Dacă are de gând să repete anul școlar, de ce naiba ne mai chinuim cu on-line-ul?” – președintele Federației Părinților, Iulian Cristache

17.874 de vizualizări
Iulian Cristache / Foto: Facebook
Reacție și din partea președintelui Federaiei Naționale a Asociațiilor de Părinți, Iulian Cristache, la anunțul vicepremierului Raluca Turcan, potrivit căreia ar exista mai multe scenarii, inclusiv repetarea anului cșolar. Cristache scrie înr-un mesaj pe Facebook:

„Dna Turcan vine si aruncă-n spațiul public un scenariu care nu a fost luat în calcul de nimeni.
MEC, împreună cu toți partenerii sociali sunt în contact permanent. Măcar să ne fi intrebat si pe noi… când lansează această idee. Dacă are de gând să repete anul școlar, de ce naiba ne mai chinuim cu on-line-ul? Doar întreb.”

„Regretabil, doamna viceprim-ministru Turcan, să propagați un astfel de mesaj menit să demoralizeze elevii”, a reacționat și Antonia Pup, președintele Consiliului Național al Elevilor, despre posibilitatea repetării anului școlar.

Reamintim că Raluca Turcan a declarat la RFI că sunt trei scenarii în privința anului școlar, în contextul coronavirusului: evaluările au loc conform calendarului inițial, evaluările sunt decalate sau anul școlar va fi repetat.

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI:RO76BTRLRONCRT0471641001

CONT EURO:RO26BTRLEURCRT0471641001

Deschis la BANCA TRANSILVANIA
Donează prin Patreon

Donează

8 comentarii
  1. Această D~nă Turcan ar fi bine să~şi vadă lungul nasului, că are de unde…
    M~am săturat să~i văd pe toţi neaveniţii, din afara sistemului, să~şi dea cu părerea şi să lanseze idei “creţe”!
    Materia s~a parcurs, oricum, în mare parte şi cei care doresc să aprofundeze, noi, toate cadrele didactice, suntem disponibili să le acordăm toată cooperarea; şi facem acest lucru de la suspendarea cursurilor.
    Un lucru e clar precum şi benzina inflamabilă: atunci când cineva nu acţionează cognitiv, reacţionează guraliv!

  2. Doamne, mare e gradina ta. Si multi i-au sariț gardul. Hai sa nu mai invatam si sa speram ca vom repeta anul. Worse scenario, the worst people. Cap avem, minte nu ne mai trebuie.

  3. Nu se poate face abstracție de situația “de pe teren”, care provoacă această propunere cu 3 scenarii posibile. Desigur, pentru un Consens este nevoie și de Dialog între toate părțile decizionale. O măsură luată în extrem, fără consult, tot [impunere] va rămâne chiar dacă este legală, fortuită și echitabilă (deja există o diferențiere intre elevi, un procent semnificativ dintre aceștia neavând acces tehnologic la “educația on-line”).
    Este o perioadă de adaptare la situația reala, în care este firesc să predomine ideea de supraviețuire, chiar în virtutea unei … sincope a continuității. Realitatea brută, în plină evoluție incontrolabilă, creează un Viitor încă imprevizibil.
    Deocamdată, singura variantă lucrativă este [Răbdarea așteptării în izolare]. Bine că unii au acces on-line, iar izolarea este astfel diminuată!

  4. Foarte corecta intrebarea d-nului Cristache!!! Astept cu interes raspunsul.
    Si mai am o intrebare: care ar fi consecintele concrete in acest caz extrem?

    1. Varianta cu online este o varianta RECOMANDATA.Nicio persoana normala la cap nu poate obliga pe un semen(nu subaltern) al sau la munca voluntara suplimentara, cu mijloace proprii, de multe ori inexistente, cu resurse proprii, de cele mai multe ori pe timp de criza necrsare sa fie altfel gestionate(cheltuieli pe curent, abonamente, cand si copiii profesorilor trebuie sa manance).Si mai presus de toate:TOTI COPIII AU IN MOD LEGAL DREPTUL LA EDUCATIE, lucru imposibil de indeplinit cu ajutorul internetului, cand majoritatea nu-l au.Nu va lasati pacaliti ca mai vedeti in rural vreo cativa cu telefoane.Realitatea este ca nu sunt multe sau destul de performante precum un pc sau laptop incat sa faci educatie online.Si in plus, materia e deja parcursa cam 85 la suta.Dam foc la tot cojocul pentru un paduche mort, vorba romanului???

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like
examen

Harghita: 86% dintre elevi au făcut lecții online, potrivit directorilor de școli, fie prin grupuri pe Facebook, fie prin aplicaţia Google Classroom sau prin grupuri pe WhatsApp

86% dintre elevii harghiteni au beneficiat de lecţii online, începând cu 11 martie, în această activitate de predare-învăţare fiind implicaţi, deopotrivă, elevii, cadrele didactice şi părinţii, a declarat inspectorul şcolar…
Vezi articolul