Lista finală a profesorilor titulari pentru care se acordă întregirea normei didactice, an școlar 2025-2026, a fost publicată de Inspectoratul Școlar Dolj

12.192 de vizualizări
Foto: © Igorr | Dreamstime.com
Lista finală a profesorilor titulari pentru care se acordă întregirea normei didactice, începând de la 1 septembrie 2025, a fost publicată de Inspectoratul Școlar Județean Dolj. Cererile profesorilor titulari au fost depuse în perioada 8-23 ianuarie, potrivit metodologiei-cadru de mobilitate pentru anul școlar 2025-2026.

ISJ Dolj Lista finală a profesorilor pentru care se acordă întregirea normei didactice în anul școlar 2025-2026

Calendarul pentru întregirea normei didactice de predare, potrivit metodologiei-cadru de mobilitate:


3) Constituirea posturilor didactice/catedrelor, încadrarea personalului didactic, soluționarea cererilor de întregire/completare a normei didactice de predare la nivelul unităților de învățământ a personalului didactic care beneficiază de aceste drepturi, conform prevederilor Metodologiei și soluționarea cererilor cadrelor didactice titulare prevăzute la art. 28 alin. (1) şi (2) din Metodologie:

a) elaborarea ofertei școlii şi stabilirea disciplinelor opționale pentru anul școlar următor;

b) constituirea tuturor posturilor didactice/catedrelor la nivelul unităților de învățământ/consorțiilor școlare, ca urmare a aplicării planurilor-cadru de învăţământ, a aprobării proiectelor planurilor de şcolarizare și a ofertei educaționale;

c) depunerea cererilor de către cadrele didactice titulare prevăzute la art. 28 alin. (1) şi (2) din Metodologie și a cererilor de întregire/completare a normei didactice de predare la secretariatele unităților de învățământ; Perioada 8-23 ianuarie 2025

d) organizarea inspecţiilor speciale la clasă/probelor practice/orale de profil, afişarea rezultatelor pe pagina web a inspectoratului şcolar; Perioada: 13-29 ianuarie 2025

e) întregirea normei didactice de predare pentru personalul didactic de predare titular în două sau mai multe unităţi de învăţământ ori pe două sau mai multe specializări şi completarea normei didactice de predare pe perioadă nedeterminată/determinată a personalului didactic de predare titular la nivelul unităţii/unităţilor de învăţământ în care este titular/consorțiului şcolar și comunicarea cadrelor didactice şi inspectoratelor școlare, a acordului/acordului de principiu/refuzului pentru întregirea/completarea normei didactice de predare; Perioada: 27-28 ianuarie 2025

f) depunerea şi înregistrarea contestaţiilor cadrelor didactice titulare la inspectoratele şcolare; Perioada: 29-30 ianuarie 2025

g) analizarea contestaţiilor privind soluţionarea cererilor de întregire/completare a normei didactice de predare de către consiliul de administrație al inspectoratului școlar şi stabilirea listei finale a cadrelor didactice titulare pentru care se acordă întregirea/completarea normei didactice de predare; Termen: 3 februarie 2025

h) completarea normei didactice de predare pe perioadă determinată pentru cadrele didactice debutante prevăzute la art. 24 alin. (4) şi (6) din Metodologie la nivelul unităţii/unităţilor de învăţământ/consorțiului şcolar și comunicarea cadrelor didactice şi inspectoratelor școlare, a acordului/acordului de principiu/refuzului pentru completarea normei didactice de predare; Perioada: 28-29 ianuarie 2025

i) analizarea cererilor cadrelor didactice titulare prevăzute la art. 28 alin. (1) şi (2) din Metodologie în consiliile de administraţie ale unităţilor de învăţământ/CJRAE/CMBRAE şi comunicarea, la inspectoratele școlare, a acordului/acordului de principiu/refuzului cadrelor didactice titulare pentru transfer; Termen: 3 februarie 2025

j) constituirea normei didactice de predare, întregirea normei didactice de predare pentru cadrele didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei în două sau mai multe unităţi de învăţământ ori pe două sau mai multe specializări și comunicarea, la inspectoratele școlare, a acordului/acordului de principiu/refuzului cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei pentru întregirea normei didactice, urmată de completarea normei didactice de predare pe perioadă determinată, la nivelul unităţilor de învăţământ în care sunt angajate/consorţiului şcolar, pentru cadrele didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei, cărora li se poate constitui cel puţin o jumătate de normă didactică de predare în baza documentelor de repartizare pe post/catedră; Perioada: 29-30 ianuarie 2025

k) depunerea şi înregistrarea contestaţiilor la inspectoratele şcolare de către:

  • (i) cadrele didactice debutante prevăzute la art. 24 alin. (4) şi (6) din Metodologie, care au solicitat completarea normei didactice de predare pe perioadă determinată la nivelul unităţii/unităţilor de învăţământ/consorțiului şcolar;
  • (ii) cadrele didactice titulare prevăzute la art. 28 alin. (1) şi (2) din Metodologie;
  • (iii) cadrele didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei care au solicitat întregirea normei didactice/completarea normei didactice de predare la nivelul unităţii/unităţilor de învăţământ/consorțiului. Zilele: 31 ianuarie și 3 februarie 2025

l) analizarea contestaţiilor în consiliul de administrație al inspectoratului școlar şi stabilirea listei finale a cadrelor didactice titulare prevăzute la art. 28 alin. (1) şi (2) din Metodologie pentru care se acordă transferul, a cadrelor didactice debutante prevăzute la art. 24 alin. (4) şi (6) din Metodologie pentru care se acordă completarea normei didactice de predare şi a cadrelor didactice angajate pe durata de viabilitate a postului/catedrei pentru care se acordă întregirea/completarea normei didactice de predare; Termen: 4 februarie 2025

m) analiza, corectarea şi avizarea proiectului de încadrare a personalului didactic de predare, precum și a ofertei de posturi didactice/catedre vacante/rezervate de către inspectoratul școlar; stabilirea viabilităţii posturilor didactice/catedrelor vacante de către inspectoratele şcolare; Perioada: 5-21 februarie 2025

n) emiterea și comunicarea deciziilor de transfer/întregire/completare de normă didactică de predare, precum şi a deciziilor privind obligaţia de predare directorilor/directorilor adjuncţi conform art. 23 alin. (4) din Metodologie. Perioada: 21-27 februarie 2025 

Foto: © Igorr | Dreamstime.com / Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil / Campania Back to school oferă posibilitatea oricărei școli, profesor sau elev să descarce imagini de calitate cu 50% discount.

Citește și:
Întregire normă didactică 2025. Graficul inspecțiilor speciale la clasă a fost publicat de ISJ Neamț / Calendarul complet

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Guvernul a aprobat cifrele de școlarizare pentru anul universitar 2019-2020: peste 62.000 de locuri în facultăți, 158 de specializări modificate la stat și privat

Guvernul a aprobat Nomenclatorul domeniilor și al specializărilor/programelor de studii universitare și a structurii instituțiilor de învățământ superior pentru anul universitar 2019 – 2020, potrivit gov.ro. Potrivit documentului care a…
Vezi articolul

Apelul unei mame singure, după închiderea grădinițelor: Nu am cu cine lăsa copilul. Ca să pot beneficia de acei 75%, eu ce fac? Declarația celuilalt părinte – imposibil de obținut, pentru că nu știu unde se află

Familiile monoparentale sunt omise în ordonanța de urgență 147, care stabilește că unul dintre părinți poate beneficia de zile libere plătite cu 75% din salariu în perioada în care grădinițele…
Vezi articolul

Răspunsul Ministerului Educației la memoriile directorilor care contestă nivelul de salarizare: să aștepte aprobarea unui proiect de lege în Parlament care ar crește cu 1.500 de lei salariile directorilor și inspectorilor, fără niciun termen

Ministerul Educației vrea ca directorii de școli să aibă salarii mai mari decât cele ale profesorilor, însă singura soluție pe care le-o propune este să aștepte până când un proiect…
Vezi articolul