LISTA Peste 16.800 de profesori, educatori și învățători, declarați admiși la proba borderoului de Consiliul Național pentru Politici și Evaluare în Educație. Când încep cursurile de formare pentru a deveni evaluatori

11.911 vizualizări
Calendar oficial mobilitate
Foto: OECD
Rezultatelele probei de borderou pentru cadrele didactice care au participat la selecția în corpul de profesori evaluatori pentru examenele și concursurile naționale (CPEECN) au fost publicate pe site-ul Consiliului Național pentru Politici și Evaluare în Educație.

Instituția anunță că în următoarele două luni urmează cursurile de formare pentru cei admiși.

“În perioada 04.12.2020-26.02.2021 toate cadrele didactice care au fost selectate (admise) pentru parcurgerea Programului de formare a Corpului de profesori evaluatori pentru examenele și concursurile naționale, aprobat prin OMEC nr. 6081/2020, vor fi informate, prin intermediul emailului, de către echipele de formatori, cu privire la perioada în care vor fi programate pentru participarea la cursuri”, potrivit rocnee.eu.

Perioada cuprinsă în anunțul CNPEE este diferită de cea din calendarul oficial aprobat prin Ordinul de ministru 4.979 – acolo perioada era 02 decembrie 2020 – 15 martie 2021.

Listele cu rezultatele sunt anonimizate, iar în ele apar 16.870 de persoane admise și 1.258 de persoane respinse.

Descărcați listele anonimizate cu rezultatele în urma evaluării borderourilor.

Reamintim că înscrierea pentru acest apel a generat un număr uriaș de plângeri din partea profesorilor după ce 10 mii de cadre didactice au fost respinse, adică peste 35% din participanții la concursul de dosare.

Profesorii au fost de vină, au replicat reprezentanții CNPEE într-un răspuns pentru Edupedu.ro: Cererea nu a avut număr de înregistrare de la inspectorat, cererea nu a respectat formatul, cererea de înregistrare nu era semnată de candidat, acestea sunt doar trei dintre „neregulile” care au dus la eliminarea a peste 10 mii de profesori care au solicitat la începutul lunii să se înscrie în Corpul național al profesorilor evaluatori.

Foto: OECD


3 comments
  1. Mulți profesori nu s-au înscris din doua motive :
    1.Dosarul stufos și care trebuia fabricat peste noapte, era un indemn la pierdere de vreme, în timp ce preocuparea de baza a profesorilor era implicarea maxima în desfășurarea lecțiilor online.
    2.Astfel de… cursuri au mai avut loc cu vreo 8-10 ani în urma,curs finalizat cu prezentarea unei lucrări. Deosebirea a fost însă ca cei ce nu au efectuat cursurile se puteau înscrie liber la examene, ca și cum acele cursuri au fost doar o pacaleala pentru profesori, scopul fiind doar sa justifice existenta Casei Corpului Didactic.

  2. Să înțeleg că până acuma profesorii nu știau să evalueze corect lucrările sau că mai apar niște pile care se vor preface că vor instrui profesorii, pe bani grei, așa cum este așa zisul CRED?
    Poate se comunică lefele banane pe care le-au și le încasează pilele de la CRED care bat câmpii.
    La adresa educație ar trebui să comenteze cei care au făcut cursuri, au dat examene și predau la catedră, nu toți frustrații care au avut probleme cu școala pentru că nu erau prea dotați intelectuali.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Federația sindicală “Spiru Haret”, scrisoare către premierul Orban pentru suplimentarea masivă a numărului de profesori: E nevoie de 29.000 de cadre didactice și peste 8.600 de alți salariați, altfel “școlile riscă să devină focare Covid-19”

Federația Sindicatelor din Educație “Spiru Haret” i-a transmis premierului Ludovic Orban o scrisoare deschisă în care susține că, în contextul pandemiei, în învățământ “ar fi nevoie de circa 29.000 de…
Vezi articolul

VIDEO Cum evaluăm profesorii în așa fel încât această evaluare să fie una axată pe valoarea adăugată pe care o aduc la clasă și nu pe hârtii, spune consilierul de stat Ligia Deca. Cere un profil adoptat legislativ al cadrului didactic, „din care să poată fi declinate standarde de formare și profesionale”

Avem nevoie de un profil clar asumat, adoptat legislativ al cadrului didactic, din care să poată fi declinate standarde de formare, dar și standarde profesionale, a declarat Ligia Deca, consilier…
Vezi articolul

Profesorii și directorii de școli care vor să accelereze procesul de transformare digitală pot beneficia de consultanță în achiziții publice și scrierea de proiecte de finanțare de la EDUS (P)

Cel mai important proces în dezvoltarea unei societăți este reprezentat de educație. Viitorul nostru începe cu copiii noștri, încă de la grădiniță și nu se termină cu studiile postuniversitare, dacă…
Vezi articolul