Patru asociații românești implicate în susținerea drepturilor copiilor și a egalității de gen, premiate de Ambasada Franței

63 de vizualizări
Institutul pentru Dezvoltarea Evaluării în Educație, Asociația „Sprijinirea Integrării Sociale”, Asociația „Funky Citizens” și Asociația „SOS Satele Copiilor” sunt câștigătoarele unui apel la proiecte, destinat societății civile implicate în susținerea drepturilor și libertăților copiilor și a egalității de gen, organizat de Ambasada Franței în România.

Premiile, care constau în subvenții în valoare de patru mii de euro, au fost decernate în cadrul unei ceremonii care a avut loc, vineri, 9 noiembrie, la Reședința Franței, în prezența ambasadoarei Franței în România, Michèle Ramis.

Aceasta a salutat dinamismul asociațiilor din România care vin cu numeroase inițiative și joacă un rol important în mobilizarea și structurarea vieții publice din România.

„Toți cunoaștem puterea ideilor. Ele pot conține prejudecăți și pot reprezenta obstacole dificil de depășit în dezvoltarea individuală sau colectivă, dar pot aduce, de asemenea, energii pozitive, creative și pot răspândi în opinia publică bunăvoință, respect și solidaritate”, a declarat Michèle Ramis, ambasadoarea Franței în România.

Institutul pentru Dezvoltarea Evaluării în Educație a fost premiat pentru un proiect de educație, sensibilizare și formare a studenților, părinților și profesorilor lor în domeniul egalității de gen și educații sexuală, în județul Argeș.

Asociația “Sprijinirea Integrării Sociale” a fost premiată pentru un proiect de consolidare a capacității serviciilor sociale ale Sectorului 6 din București și de îmbunătățire a comunicării între familiile aflate în situații de risc și instituțiile care se ocupă de combaterea abuzurilor asupra copiilor.

A fost, de asemenea, premiat proiectul Asociației „Funky Citizens” de creare a unui suport educațional civic online dezvoltat de și pentru fete, pentru a le sprijini în realizarea ambițiilor lor profesionale, punându-le în legătură cu femei de succes din România.

Al patrulea premiu a fost acordat Asociației „SOS Satele Copiilor România ” pentru proiectul pilot care vizează stabilizarea unui mecanism comun de raportare a situațiilor de maltratare sau a informațiilor de interes identificate în cadrul structurilor asociației. De altfel, acest proiect completează proiectul elaborat de Ambasada Franței în România și de magistratul de legătură, al cărui obiectiv este stabilirea unui protocol interinstituțional de cooperare privind abuzul asupra copilului.

Acest apel la proiecte are ca obiectiv combaterea prejudecăților și a stereotipurilor care împiedică dezvoltarea și abilitarea tinerilor, în special a fetelor, prin vizarea unei schimbări a normelor sociale și comportamentale și prin încurajarea autorităților publice să țină seama de preocupările lor în dezvoltarea politicilor care îi privește.

Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI:RO76BTRLRONCRT0471641001

CONT EURO:RO26BTRLEURCRT0471641001

Deschis la BANCA TRANSILVANIA
Donează prin Patreon

Donează

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Mai multe asociații de elevi, după declarațiile Ralucăi Turcan referitoare la măști: Guvernul dă dovadă de iresponsabilitate înainte de începerea anului scolar / Asigurarea măstilor este obligatorie

Asociaţia Elevilor din Constanţa (AEC), Asociaţia Elevilor din Bucuresti si Ilfov (AEBI), Asociaţia Elevilor din Maramures (AEM) si Asociaţia Vâlceană a Elevilor (AVE) au emis, sâmbătă, un comunicat prin care…
Vezi articolul

Scrisoarea video a unei profesoare din Republica Moldova: Când primăvara năvălește în grădini, știu că e greu să stăm în case. E tristă școala și e trist orașul fără voi. Stimați părinți, vă sunt recunoscătoare

Mesaj emoționant al unei profesoare din Republica Moldova, adresat copiilor și părinților izolați pentru a opri răspândirea noului coronavirus. “Minunații mei elevi, acum, când primăvara năvălește în grădini, în aer,…
Vezi articolul

Anisie: Cum se va desfășura o oră? Fiecare unitate de învățământ va stabili orarul, copiii vor fi programați să vină la școală astfel încât să nu se întâlnească prea mulți. Pauzele vor fi decalate / Profesorii trebuie să îi supravegheze tot timpul

Fiecare unitate de învățământ va stabili orarul, la fel ca până acum, copiii vor fi programați să vină la școală astfel încât să nu se întâlnească prea mulți, iar pauzele…
Vezi articolul