ULTIMA ORĂ Incidența COVID în București a coborât sub pragul de 3 la mie. Toate școlile pot face cursuri fizice, indiferent de rata de vaccinare a personalului

1.884 de vizualizări
Foto: Alex Micsik – Agerpres Foto
Rata de incidență COVID în București a coborât la 2,87 cazuri la o mie de locuitori în 14 zile, potrivit datelor publicate miercuri de Direcția de Sănătate Publică.

Când rata de incidență scade sub 3 la mie, școlile ar putea desfășura cursuri în format fizic indiferent de rata de vaccinare a personalului.

Desfășurarea școlii cu prezența fizică a tuturor antepreșcolarilor, preșcolarilor și elevilor, în localitățile unde incidența este mai mică de 3/1.000, indiferent de rata de vaccinare a personalului, a fost aprobată oficial vineri prin hotărâre a Comitetului Național pentru Situații de Urgență.

Dacă vineri rata rămâne sub 3 la mie în București, înseamnă că săptămâna viitoare, toți copiii se pot întoarce fizic la școală indiferent de rata de vaccinare a personalului angajat în unitățile de învățământ.

Citește mai mult pe G4Media.ro.

1 comentariu
  1. Da, fizic.
    Avem clase online(profii tin orele online in clase pustii) cu cazuri de covid la eleci si clase la care ținem ore in sistem hibrid, cu cazuri de contacti directi.
    Asta e scoala “fizica” in pandemie,inferioara scolii in sistem online tinuta cateva saptamani.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Primarul din Ciugud, Alba: Când intru în curtea școlii și 50 de copii îmi spun că vin fericiți la școală, când văd că școala a devenit neîncăpătoare pentru copiii noștri, în condițiile în care eram pe desființate, e clar că e o investiție bună / Descentralizarea în pandemie există

Când intru în curtea școlii și 50 de copii sar pe mine și îmi spun că vin fericiți la școală, când văd că școala a devenit neîncăpătoare pentru copiii noștri,…
Vezi articolul

Oana Moraru: Copiii care intră în grădinițe și clase primare cu probleme de atenție, vocabular sărac, logică dezorganizată, ies din școli și grădinițe tot cu probleme de atenție și de limbaj

“Cât progres se datorează creșterii și dezvoltării naturale? Cât progres vine odată cu programul educațional al școlii?”, scrie Oana Moraru, pedagog și fondator de școală privată, într-un text în care…
Vezi articolul