DOCUMENT Rata de infectare cu noul coronavirus pe fiecare localitate din România a fost publicată de Ministerul Sănătății. Datele pe baza cărora fiecare școală decide scenariul din 14 septembrie

37.055 de vizualizări
Harta cu numarul de infectari cu noul coronavirus / Foto: Ministerul Sanatatii
Rata de infectare cu noul coronavirus pe fiecare localitate din România a fost publicată de Ministerul Sănătății. Documentul Ministerului Sănătății, cu datele pe baza cărora fiecare școală decide scenariul din 14 septembrie, se regăsește în documentul atașat. Ministrul Sănătății, Nelu Tătaru, a declarat că “fiecare unitate şcolară va decide și îşi va adapta scenariul la indicaţia DSP-urilor, inspectoratelor şcolare judeţene şi comitetelor pentru situaţii de urgenţă”.

Documentul cuprinde numărul de cazuri noi confirmate în ultimele 14 zile (inclusiv 6 .09.2020) și este realizat la nivel național de către direcțiile de sănătate publică și Institutul Național de Sănătate Publică din data de 7 septembrie, ora 10.00, precizează Ministerul Sănătății.

„Susținem necesitatea începerii activității în unitățile de învățământ și, atât Ministerul Sănătății, cât și direcțiile de sănătate publică și INSP sprijinim demersurile pentru demararea noului an școlar în condiții de siguranță epidemiologică”, susține ministrul Sănătății, în comunicatul în care au dat publicității datele din fiecare localitate.

DOCUMENT 1:

Rata de infectare cu noul coronavirus pe fiecare localitate din România: Datele integrale publicate de Mini…

DOCUMENT 2: Numărul de infectări din fiecare localitate / Sursa: Ministerul Sănătății

Numarul de infectari pe fiecare localitate 7.09.2020

Ministerul Sănătății precizează că astăzi, 7 septembrie 2020, toate Direcțiile de Sănătate Publică județene (DSP-uri) vor informa Inspectoratele Școlare Județene, respectiv senatele universitare ale instituțiilor de învățământ superior și Comitetele Județene / al Municipiului București pentru Situații de Urgență (CJSU/CMBSU) cu privire la situația epidemiologică la nivelul fiecărei localități, iar până la data de 10 septembrie, în funcție de aceste date, de particularitățile locale, de infrastructura și resursele umane ale fiecărei unități de învățământ în parte, consiliul de administrație al unității de învățământ va propune Inspectoratului Școlar Județean/al Municipiului București aplicarea unuia dintre scenariile de organizare și desfășurare a cursurilor în unitatea de învățământ, conform Ordinului ministrului educației și cercetării și al ministrului sănătății 5487/1494/ 01.09.2020.

Comitetele judeţene/al municipiului Bucureşti pentru situaţii de urgenţă (CJSU/CMBSU) vor emite hotărârea privind scenariul de funcţionare pentru fiecare unitate de învăţământ pentru începutul anului şcolar 2020-2021.

Care este criteriul epidemiologic pentru stabilirea unui dintre cele 3 scenarii

„Criteriul epidemiologic în baza căruia unitățile/instituțiile de învățământ stabilesc unul dintre cele 3 scenarii este rata incidenței cumulate, respectiv numărul total de cazuri noi din ultimele 14 zile raportat la 1000 de locuitori”, anunță Ministerul Sănătății, în comunicatul de presă de astăzi, 7 septembrie 2020.

Scenariile oficiale pentru deschiderea scolilor / Foto: Ministerul Sanatatii

 

Citește și:


4 comments
  1. Dacă sunt în scenariul verde dar sunt 33 de copii în clasă și nu se poate asigura distanțarea cum se procedează?

    1. Am citit eu azi undeva in presa, poate te ajuta: la 0.00 verde, intre 0,01-1,00 decide scoala intre verde si galben in functie de conditii, peste 1, dar la limita verde sau galben dar cu aviz DSP, peste 1 dar mai mult galben.

  2. Verifica cineva apoi concordanța intre „culori” si scenariul aplicat de scoli?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Daniel David: Au pătruns tot mai multe universități românești în clasamente, dar nu performăm la vârf. Avem nevoie de programe care să susțină excelența, să schimbe paradigme – câteva gânduri despre raportul Draghi

Recent a fost publicat „Raportul Draghi” asupra competitivității europene: The future of European competitiveness – A competitiveness strategy for Europe. Fără îndoială că raportul va genera discuții și reflecții aprinse, dar,…
Vezi articolul

Fără Limba latină, Literatură universală și ora de Științe ale naturii la specializarea Filologie – Uman, prevede proiectul de planuri-cadru 2025. Crește la cinci numărul de ore de Română în fiecare clasă, Istoria are mai puțin în clasa a X-a

Fără Limba latină, Literatură universală și ora de Științe ale naturii la specializarea Filologie, prevede proiectul de planuri-cadru 2025 lansat vineri seară, 31 ianuarie, în dezbatere publică de ministerul Educației, până pe…
Vezi articolul

Digitalizarea în educație și formare: „România Educată” e scos în prim plan, într-un profil de țară ce notează lipsa strategiilor pentru competențe digitale și performanțe nesemnificative la nivel european, în pofida resurselor tehnice solide – raport românesc pentru Comisia Europeană

Proiectul „România Educată” este scos în prim plan, ca strategie globală ce include „digitalizarea” în educație, într-un raport european elaborat de specialiști din România, cu privire la situația competențelor digitale…
Vezi articolul

Pregătirea la Matematică pentru Evaluarea Națională 2020. Profesorul Sorin Borodi, despre cât timp trebuie să aloce elevii de-a VIII-a pregătirii zilnice la matematică și cum se face recapitularea

Pregătirea la matematică pentru Evaluarea Națională trebuie să dureze cel puțin o oră zilnic, ca medie. În paralel cu învățarea materiei de clasa a VIII-a care este predată acum la…
Vezi articolul