Cel putin 41 de școli din Berlin au înregistrat cazuri de infecție Covid-19, în primele 2 săptămâni de la redeschidere / Oficial local: Școlile nu sunt în sine un hotspot

7.941 de vizualizări
SURSA: pixabay.com
Cel puțin 41 dintre cele 825 de școli din Berlin (aproximativ 4,5%) au înregistrat cazuri de infecție cu noul coronavirus, în rândul profesorilor sau al elevilor, în primele două săptămâni de când a reînceput aici noul an școlar, potrivit Berliner Zeitung, citat de EFE și preluat de Agerpres.Potrivit datelor furnizate de autoritățile locale, 37 de şcoli au plasat în carantină o parte dintre elevi, profesori, sau din ambele categorii, în urma depistării a cel puţin un caz de infectare în comunitatea şcolară.

Potrivit sursei citate, datele prezentat includ şcoli publice cât şi private, dar lipsesc unele centre şcolare în care au fost semnalate cazuri, iar pentru şcolile profesionale încă nu au fost prezentate date oficiale.

În două şcoli, măsurile de carantină au fost deja ridicate.

Responsabila pentru educaţie a Berlinului, Sandra Scheeres este citată spunând că aceste date arată că ‘şcolile nu sunt în sine un ‘hotspot”, ci de regulă ‘infecţiile ajung în şcoală din afară’.

Berliner Zeitung arată că, până în prezent, cazurile de contagiere cu noul coronavirus la Berlin nu constituie încă un pericol pentru funcţionarea în mod regulat a şcolilor. În majoritatea centrelor de învăţâmânt cu cazuri confirmate, acestea se referă la un elev sau la un profesor infectat, fără să fie depistate şi alte contagieri.

Totuşi impactul ar putea fi considerabil, dacă se au în vedere cazurile suspecte şi consecinţele pe care le implică existenţa chiar şi a unui singur caz într-o şcoală, subliniază ziarul. Prin urmare sunt deja zeci de profesori şi sute de elevi plasaţi în carantină în tot Berlinul.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Proiectul SuperTeach este realizat cu sprijinul Telekom Romania

Ari Pokka, director de școală în Finanda: A venit vremea să reinventăm școala cu totul, să avem complet alte strategii de predare, nu să ne predăm, să spunem că nu avem cu ce și să nu facem nimic

Educația trebuie reinventată acum, iar profesorii nu trebuie să se predea și să spună că nu au cu ce, trebuie să se gândească în ce mod pot să pregătească copiii…
Vezi articolul

Olimpiadă de matematică cu probleme, la clasele a V-a și a VI-a. Părinții acuză umflarea notelor în anumite județe. Radu Gologan: Am cerut copii ale lucrărilor notate cu peste 25 de puncte

Olimpiadă cu probleme, anul acesta, la matematică. Ecaterina Andronescu a modificat regulamentul de organizare a olimpiadei județene și în locul numărului fix de “câștigători” pe fiecare clasă care se calificau…
Vezi articolul