EduacCES: Concurs de resurse educaționale pentru copiii cu CES / “Schimbarea începe în clasa mea”, materiale așteptate până pe 18 iunie

3.597 de vizualizări
Foto: Pixabay.com
Comunitatea EduacCES lansează Concursul Național “Schimbarea începe în clasa mea” de resurse educaționale pentru copiii cu cerințe educaționale speciale, destinat cadrelor didactice, consilierilor școlari și tuturor celor care lucrează alături de copii cu tulburări de învățare. Acesta este desfășurat în perioada 20 mai – 18 iunie a.c., urmând ca pe 21 mai, 25 de participanți câștigători, cu materiale validate, să primească kit-uri cu materiale educaționale și titlul de “promotori ai incluziunii copiilor cu CES la nivel național”.

Potrivit organizatorilor, “concursul își propune să crească accesul la educație al copiilor cu cerințe educaționale speciale și să dezvolte oportunitățile de învățare și predare în rândul profesioniștilor în educație din țară.”

Cum mă înscriu?

O persoană se poate înscrie prin crearea unui cont pe platforma EduacCES și apoi prin încărcarea de resurse educaționale pe site.

Desfășurat în perioada 20 mai – 18 iunie 2021, se adresează “tuturor cadrelor didactice, consilierilor școlari, logopezilor, profesorilor itineranți, psihologilor școlari care lucrează cu copii cu tulburări de învățare și care au dezvoltat sau testat resurse educaționale adaptate, utile în activitatea cu aceștia.”

Dacă un document încărcat de un participant este refuzat, înseamnă că nu a îndeplinit criteriile de eligibilitate:

  • Conținutul documentului propus spre publicare este de calitate din punct de vedere al formei (exprimare, diacritice, încadrare, spații, caractere, calitate scan, calitate conținut etc.);
  • Documentul respectă specificul și obiectivele platformei – resurse educaționale adaptate copiilor cu CES;
  • Documentul specifică corect sursa (autor, publicație);
  • Documentele create de persoanele care le și încarcă în platformă vor trece la sursă: document creat de (ex: Prof. Nume și Prenume), au fost confirmate / asumate drepturile de copyright ale documentului încărcat.

Pentru desemnarea celor 25 de câștigători ai concursului, se va nota un clasament care va ține cont de respectarea criteriilor menționate mai sus și de numărul total de resurse educaționale încărcate în platformă. Se va ține cont și de numărul resurselor aprobate în platformă, pentru o departajare eventuală a concurenților.

“Fiecare participant primește un email automat în momentul în care o resursă trimisă este aprobată sau refuzată. Atunci când este refuzată, trebuie să revizuiască documentul trimis și să se asigure de corectitudinea lui, apoi să îl încarce din nou în platformă pentru aprobare.

Dacă un participant la concurs nu știe unde să încadreze o anumită resursă educațională sau dacă deține resurse educaționale cu jocuri pentru copii, povești terapeutice, video explicative pentru înțelegerea anumitor diagnostice (dislexie, disgrafie, dislalie, ADHD, tulburări de comportament etc.) trebuie să trimită un email la adresa contact.eduacces@gmail.com și să transmită materialele pe care le dorește încărcate.”, se arată în regulament.

Regulamentul complet poate fi consultat aici.

Premii

Vor fi desemnați 25 de câștigători. Fiecare câștigător va primi un kit cu materiale educaționale, resurse care îl vor ajuta să dezvolte sau adapteze modul de lucru cu copiii cu CES la clasă, în cabinetele de consiliere sau logopedie din școală.

“Câștigătorii vor fi anunțați în data de 21 iunie 2021, pe pagina de Facebook a proiectului – Incluziunea școlară a copiilor cu CES, cât și printr-un mesaj trimis la adresa de email cu care s-au înregistrat în platformă și SMS la numărul de telefon folosit la crearea contului.

Pentru a putea avea o evidență clară a persoanelor înscrise în concurs, menționăm că, pentru încărcarea resurselor, trebuie folosită aceeași adresă de email cu cea folosită la crearea contului.”, menționează organizatorii.

Foto: Pixabay.com

Citește și:
LISTA Au fost afișate numele elevilor înscriși în clasa pregătitoare, după etapa I, la 32 de inspectorate din cele 42 / Pe 24 mai începe etapa a II-a – care sunt pașii
Video eseuri: “Cuvintele dintre mine și tine. Întâlnirile Oanei Pellea”, proiect de colaje din literatură cu noi sensuri pentru lectură
De ce spun elevii că nu vor la școală, fizic, ci să rămână online? Psihologul Daniel David: Copiii se simt mai siguri pe ei la examinare poate fiindcă examenele sunt mai simple. Un alt factor se leagă de rutina pe care au dezvoltat-o copiii în acest timp
VIDEO Cu ce se mândresc universitățile românești în fața studenților străini: Promovare cu promisiuni de “educație de vârf, creștere personală, costuri mici și experiență de milioane”, în facultăți precum cea unde a învățat Kovesi / Plus “unele” apariții în rankinguri internaționale
Donează prin Transfer Bancar

CONT LEI:RO76BTRLRONCRT0471641001

CONT EURO:RO26BTRLEURCRT0471641001

Deschis la BANCA TRANSILVANIA
Donează prin Patreon

Donează

1 comentariu
  1. Va sugerez sa le dați premii în bani.
    Și asa cadrele didactice au salarii de tot plânsul.
    In toate domeniile, se dau premii în bani.
    Sau profesorii au îndeplinit idealul comunist de care vorbea Ceaușescu (sa muncești din vocație, din plăcere, cu simțul datoriei și sa nu aștepți răsplată în bani)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Italia introduce schimbările climatice și dezvoltarea durabilă în curriculumul școlar obligatoriu. Ministrul italian al Educației: “Vreau să fac din sistemul de învățământ italian primul care pune mediul și societatea în centrul a ceea ce învățăm”

Italia devine prima țară din lume care introduce în programa școlară obligatorie tema schimbărilor climatice și a dezvoltării durabile, a anunțat marți ministrul italian al Educației, citat de Agerpres. Schimbările…
Vezi articolul

Ce se întâmplă cu școala după 4 Mai? Cîmpeanu: Elevii vin la cursuri fizic sau online, pe scenariile în vigoare / La finalul lunii Mai putem vorbi despre o posibilă revenire fizică în clase a tuturor, cu 4 condiții

După vacanța de primăvară, care se încheie în luna mai, elevii vor reveni la cursuri în funcție de scenariul în care este fiecare localitate în parte, a declarat ministrul Educației…
Vezi articolul

Sorin Cîmpeanu vizează modificări în CNATDCU, instituția cheie în gestionarea plagiatelor: Am o problemă cu lipsa de coerență și de responsabilitate în asigurarea suportului pentru deciziile Consiliului

Ministrul educației are în vedere modificări în instituția cheie care soluționează sesizările de plagiat în doctorate. „Am o problemă cu lipsa de coerență și cu lipsa de responsabilitate în asigurarea…
Vezi articolul