Profesoara de Matematică dată afară de la Liceul din Azuga, după ce a lăsat 12 corigenți înainte de Evaluarea Națională 2023, a fost repartizată de Inspectoratul Școlar București, cu cel mai mare punctaj din Capitală pe disciplina sa, la Școala Gimnazială 80 din Sectorul 3

54.918 vizualizări
Școala 80 București / Foto: captură Google Maps
Profesoara de Matematică de la Liceul Teoretic din Azuga (LTA), dată afară de conducerea școlii în vara anului trecut după ce a lăsat 12 corigenți înainte de Evaluarea Națională, a fost repartizată de Inspectoratul Școlar al Municipiului București (ISMB) la Școala Gimnazială 80 din Sectorul 3.

Profesoara va preda din toamnă la școala de la Dristor după ce la etapa de pretransfer 2024 a avut cel mai mare punctaj din Capitală pe disciplina sa, după cum a relatat Edupedu.ro acum 10 zile.

Punctajul profesoarei – 93,2 îl regăsim pe site-ul titularizare.edu.ro 2024 și corespunde numelui profesoarei de la Liceul din Azuga, Cristiana Dumitrescu.

În urmă cu un an, profesoara a lăsat corigenți 12 elevi înainte de Evaluarea Națională și apoi a fost mutată la o altă școală din județul Prahova pentru „a detensiona” situația.

Două anchete s-au deschis în vara anului trecut pentru cazul din Azuga, după cum a prezentat Edupedu.ro atunci.

Repartizarea la școala 80 din sectorul 3 apare pe site-ul de Titularizare 2024, actualizat joi seară, 25 aprilie, după ora 20.

Profesoara are 20 de ore de trunchi comun și nicio oră de opțional, iar postul pe care va fi încadrată din toamnă este viabil – 4 ani și vacant, conform datelor de pe titularizare.edu.ro.

Foto: captură Titularizare.edu.ro

Profesoara a fost mutată de la Liceul din Azuga la o altă școală din județ în vara anului 2023, după ce felul în care liceul i-a încetat contractul de muncă, în vară, a fost viciat, a decis Inspectoratul școlar (ISJ).

Instituția a propus detașarea profesoarei, spunea pentru Edupedu.ro purtătorul de cuvânt al ISJ Prahova de atunci.

Școala 80 din Capitală școlariza 1218 elevi, dintre care 444 la gimnaziu, conform proiectului de dezvoltare instituțională 2018-2022 de pe site-ul unității de învățământ. Pentru anul școlar 2024-2025, va organiza 8 clase de Clasa Pregătitoare, pentru 176 de copii (sursa).

Criteriile impuse de Școala 80 pentru pretransfer apar pe site-ul școlii într-un document din 26 februarie avizat de președintele comisiei de mobilitate ISMB, inspectoarea generală adjunctă Ruxandra Regalia.

  1. „Să nu aibă nicio sancțiune disciplinară în ultimii cinci ani de activitate didactică.
  2. Grade didactice în concordanță cu vechimea efectivă la catedră
  3. Rezultate deosebite obținute cu elevii la olimpiade și concursuri școlare din calendarul ME (faza de municipiu/județ în cazul în care la nivelul și disciplina respectivă există astfel de activități)
  4. Implicarea în proiecte regionale, naționale și internaționale care au contribuit la creșterea prestigiului școlii
  5. Participare la concursuri și olimpiade în calitate de asistent, evaluator, membru în comisie
  6. Dovezi ale absolvirii unor cursuri/module de perfecționare în domeniul specialității
  7. Publicații cu ISBN/ISSN”

Lista cu posturi vacante/rezervate de la Școala 80 din București poate fi consultată aici.

Profesorii sancționați cu desfacerea contractului de muncă nu mai pot preda pentru 7 ani școlari

Conform metodologiei de mobilitate pentru anul școlar 2024-2025, document publicat în Monitorul Oficial, cadrele didactice care au fost sancționate cu desfacerea disciplinară a contractului de muncă nu mai au voie să predea timp de 7 ani.

Art. 6 – „(13) Cadrele didactice sancționate cu desfacerea disciplinară a contractului individual de muncă nu pot ocupa posturi didactice/catedre în învăţământul preuniversitar de stat pentru o perioadă de 7 (şapte) ani şcolari, conform prevederilor art. 215 alin. (2) din Legea nr. 198/2023, cu modificările ulterioare”, conform metodologiei.

Informații de context

Anul trecut, 12 elevi dintr-o clasă de a VIII-a de la Liceul Teoretic din Azuga nu au putut să susțină Evaluarea Națională pentru că profesoara de matematică Cristiana Dumitrescu i-a lăsat corigenți. Elevii care au corigențe sau sunt repetenți nu pot susține Evaluarea Națională, dar pot intra abia în etapa a doua a repartizării computerizate la liceu, când sunt mult mai puține locuri disponibile și scad șansele pentru un loc la un liceu de top.

Părinții o acuzau pe profesoară că le-a dat note mici elevilor dacă nu făceau meditații cu ea. Directoarea Liceului Teoretic Azuga, Narciza Mincu, a confirmat pentru Edupedu.ro că o comisie a școlii verifica atunci aceste sesizări.

Edupedu.ro a scris că conducerea Liceului Teoretic Azuga, din județul Prahova a deschis o anchetă în acest caz pentru a verifica acuzațiile, la 2 săptămâni de când părinții au semnalat situația. Directoarea liceului, Narciza Mincu a confirmat pentru Edupedu.ro că sesizări similare au mai fost făcute pe numele profesoarei de matematică și în urmă cu 10 ani. La rândul său, și Inspectoratul Școlar Județean (ISJ) Prahova a deschis o anchetă, dar care vizează managementul defectuos al conducerii liceului.

Pe 7 iulie, la o zi după ce Edupedu.ro a semnalat cazul celor două anchete desfășurate la liceu, consiliul de administrație (CA) al școlii a hotărât sancționarea profesoarei Cristiana Dumitrescu cu desfacerea contractului de muncă, conform Legii educației în vigoare, articolul 280, alineatul 2, punctul f), care prevede „desfacerea disciplinară a contractului individual de muncă”.

Profesoara a fost mutată la o altă școală pentru că a contestat la colegiul de disciplină al ISJ Prahova decizia de concediere, iar inspectoratul școlar a constatat un viciu în această procedură la nivelul școlii.

„Acea desfacere a contractului de muncă nu a respectat etape și s-a anulat decizia. Doamna a fost reintegrată în sistemul de învățământ. I s-a oferit posibilitatea să lucreze în altă școală și în momentul acesta nu mai lucrează în Azuga”, a spus reprezentantul ISJ Prahova pentru Edupedu.ro.

Citește și:
Profesoara de matematică din Azuga, dată afară de școală după ce a lăsat corigenți 12 elevi înainte de Evaluarea Națională în 2023 și repusă în funcție de Inspectorat, vrea să se angajeze în București. Are cel mai mare punctaj dintre toți profesorii de matematică cu dosar de pretransfer, potrivit ISMB
Profesoara de matematică din Azuga care a lăsat corigenți 12 elevi înainte de Evaluarea Națională predă în continuare la o școală din Prahova. Felul în care liceul i-a încetat contractul de muncă, în vară, a fost viciat, a decis Inspectoratul școlar, care a propus detașarea profesoarei
Două anchete la Liceul Teoretic Azuga, după ce mai mulți elevi au reclamat că o profesoară de Matematică îi lasă corigenți intenționat și nu au putut susține Evaluarea Națională
DOCUMENT Ordinea etapelor de mobilitate în învățământ 2024. Noutăți: Profesorii care se titularizează în 2024 vor preda obligatoriu un an în școala în care sunt repartizați, inspectoratele școlare decid viabilitatea posturilor
Unele inspectoratele școlare au afișat punctajele obținute de profesori pentru pretransfer 2024. Contestațiile se depun pe 8 și 9 aprilie, potrivit calendarului oficial
Pretransfer profesori 2024. În perioada 26 martie – 3 aprilie, cadrele didactice depun la inspectoratul școlar cererile. Model de cerere și lista celor 15 documente necesare

23 comments
  1. Una din nenorociri este că profesorii de cînd se știu ei doar predau fără să facă nicicum educația disciplinei respective. A ,,preda,, e o procedură simplă care poate fi însușită de oricine. A face educație e o vocație, un talent care se identifică și se cultivă. Așa ceva nu s a făcut și nu va face in tara românească. A incercat Spiru Haret cu rezultatele cunoscute. Însă repede încercarea a fost pusă pe butuci.

  2. Nu e polemică, nu am de ce. Nu o cunosc pe doamna profesoară și nu am auzit de dumneaei până acum. Nu îi susțin deloc nevinovăția, că nu cunosc cazul. Spun doar ceea ce e evident: a fost acuzată că a lăsat corigenți niște elevi, dar fără să se menționeze ceva despre corectitudinea sau incorectitudinea evaluării. Nu a verificat nimeni dacă acei elevi erau sau nu de trecut clasa. Se putea face o evaluare a cunoștințelor și competențelor elevilor, să se vadă dacă sunt sau nu de trecere. N-a pomenit nimeni nimic de așa ceva. Doar acuzații fără dovezi, aruncat cu noroi în profesoara care, conform documentelor prezentate și punctajului obținut la transfer, pare să aibă o carieră de prestigiu.
    Denigrarea profesorilor și reclamarea lor a devenit metodă sigură de a trece clasa și a obține notele dorite, dar și de a scădea și mai mult nivelul elevilor, care oricum e sub orice critică. Consider vinovat în primul rând sistemul național de educație, care permite și încurajează așa ceva. Nu ai voie să dai teme, nu poți să faci observații elevilor când nu învață, dacă dai note mici ești de vină că n-ai predat bine, dacă lași corigenți îți desfac contractul de muncă!
    (Apropo, se pare că au încercat să îi desfacă doamnei contractul de muncă, a fost o anchetă acolo, s-a dovedit că a fost abuz și că doamna era nevinovată, dar asta se spune așa, mai în subsol.)
    Din păcate, consecințele pentru toate acestea le tragem noi toți, trăind într-o societate în care tinerii cresc considerând că totul li se cuvine, că au doar drepturi, că munca e pentru fraieri și că cei care încearcă să îi responsabilizeze pe ei cu ceva trebuie reclamați și „linșați”.
    Nivelul de educație și importanța educației în societate scad pe zi ce trece și, ușor-ușor, ne cufundăm în bezna ignoranței, analfabetismului, ne degradăm ca societate.

  3. Elevii de liceu nu știu aria triunghiului dreptunghic in ziua de azi ,dar elevilor nu le pasa . Stau pe telefoane cat pot de mult și cer banii de la parintii lor ,că trebuie să fie în rând cu moda .

  4. Așa este. Felicitări! Nu as fi de acord că distinsul prof de mate nu proceda ,,deontologic,,. Poate pe o parte, partea cu meditațiile de nota 10. Însă cred că daca aprecia elevii care învățau fie și la sînge atunci era mai mult decît ok. Vrei 10 dă’ cu banu’. Vrei sa fi ok dpv al disciplinei mate pune mîna și învață. Și eu aș proceda oricînd la fel.

    1. De acord ! Eu cred că nu e vorba de meditații aci ci cu totul altceva … Interesul pt. materia respectivă egal cu 0 a elevilor respectivi, în plus lipsa de respect pt. ceilalți elevi ce se străduiau combinată cu perturbarea orei respective , celularul ridicat la nivel de cutumă ce ”definește personalitatea și proprietatea” măriei sale…,elevul ! Am trecut prin așa ceva și am predat la astfel de clase unde fronda negativistă produce imbecili … Drepturile elevului sunt imense în societatea care trăim iar profesorul o ia în freză de la direcțiune și forurile superioare dacă își face corect datoria ! Regulamente stupide. Dacă aceste elemente dădeau examene cum am dat noi iar notele respective doar peste 5 să fie luate în considerare și selectate mediile pt. diferitele licee din zonă? Atunci ce făceau părinții când trebuia să-i țină acasă ? Atunci îi trimiteau la meditații sau făceau demonstrații în fața ministerului să schimbe evaluarea și să le treacă odraslele indiferent de rezultate ?!

  5. Acest obicei a rămas de pe vremea comuniștilor. Mama mea, învățătoare,a lăsat repetent in anul 1977 un elev de etnie majoritară, acesta fiind absent de la școala majoritatea timpului. A fost sancționată și mutată disciplinar la o altă școală, la periferia orașului. Peste 7 ani, a fost lăsat din nou repetent, având norocul să-l am coleg in ultimul an de gimnaziu. A fost trecut clasa forțat, să poată termina 8 clase, profesorii de abia putând scoate cate un cuvânt din gura lui.
    Acum este patron de magazin, umbla cu Mercedes prin oraș.
    Ceaușescu nu a murit. In schimb, învățământul din Romania e putrezit de mult.

  6. Deci, in ritmul ăsta, profesorilor le va fi frica sa mai lase corigenți / repetenți pe elevii nesimțiți care nu învață nimic ca vin părinții și le fac reclamații ca “vai dragă, copilul meu e de nota 10”,dar dacă ii întrebi ce este “ciurul lui Eratostene” habar nu au. Îmi pare rău pentru profesoară. RUȘINE INSPECTORATUL JUDEȚEAN.

  7. Vad niste apucaturi ciudate in comentarii, asa ca eu am sa intreb concret: Exista dovezi ca a facut lucruri intentionat? Toata lumea are telefon mobil – a inregistrat vreodata cineva ceva? Fiindca un-doi : “profesorii sunt niste nenorociti care fac si dreg si bietii copii care invata dar nu ii trece zgripturoaica, proasta, ranchiunoasa!” Chiar nici macar o dovada? Doar acuzatii – despre asta a fost scandalul de acum un an! Acuzatii si presiuni folosind presa!

    In anii 90, cand un telefon mobil era ca o gantera, daca iti permiteai, un reportofon cam la fel de mare, daca iti permiteai, am avut la matematica un profesor considerat in primii 3 din tara la acel moment! Toata lumea stia ca pentru nota 10 trebuia sa faci meditatii cu el. Daca nu mergeai la meditatii, iti dadea mereu probleme mai grele cand te scotea la tabla, mereu corecta orice posibila virgula la teste si teze.
    Era mizerabil acest lucru? Categoric!
    DAR, nu ramaneai corigent decat daca nu invatai nimic. Meditatiile erau pentru nota 10, luai 9 fara probleme daca invatai. La fel procedau si multi alti profesori, din pacate! Aproape nimeni nu facea reclamatii fiindca erau greu de dovedit si oricum parintii se bateau sa “prinda ala micu’ loc la domn’ profesor”. Insa, acestea erau lucruri “stiute”, transmise pe cale orala de la parinte la parinte dupa sedinte. Parintii nu doar ca le acceptau, ei incurajau “meditatiile” cumva ca un simbol de statut! O mizerie! Daca faceai reclamatie, cum au facut ai mei la un moment dat, puteai sa fii contrazis de ceilalti parinti! DAR sa mearga abuzuri de genul asta azi, fara sa se scurga vreo inregistrare concreta in presa, pe youtube, facebook, si altele ? Daca nu, atunci lucrurile nu sunt prezentate complet.

    Scriu din postura unei persoane cu experienta personala directa in mediul universitar, indirecta liceal, iar in universitar sunt destul multe presiuni asupra cadrelor didactice, inclusiv din partea unor parinti, ceea ce imi pare penibil, dar nu la nivelul de liceu – toate pentru note mari, sa nu fie stresati micutii, si tot asa. Din partea conducerii, in perfect acord cu “beneficiarii”, se pune foarte mult accent pe numarul cat mai mare posibil de absolventi, nu pe calitate, nu pe proces de invatare, pe feedback de ambele parti, nu-nu!

    Asa ca… pana la niste dovezi clare, astea sunt, dupa mine, niste atacuri tintite. Parca trecuseram de epoca in care acuzatia = condamnarea. Cica de 35 de ani. Poate faceti rost de niste dovezi, poate “pe surse”, cine stie? inainte sa continuati cu astfel de seriale.

  8. In Romania “politically correct” nu elevii trebuie sa se ridice la nivelul exigentei profesorilor, profesorii trebuie sa se coboare la nivelul indolentei elevilor.

  9. Când elevii și părinții cu pretenții absurde fac legea în școli, când directorii sunt incapabili numiți politic, nu ne mai mirăm că la 18 ani sunt majoritari analfabeții funcționali. Logic era să se verifice dacă există diferențe între notarea profesoarei și nivelul de cunoștinte al elevilor! Altfel…profesorii ajung să treacă toate loazele care nu învată, de frica reclamațiilor unor părinți care vor note mari, dar nu-și pun copiii să învețe!

  10. Corigenții vor ajunge inspectori școlari și o var mă dă afară încă o dată și încă o dată. Desființarea inspectoratelor și regionalizare e soluția la nemerniciile șefilor din ,,educație,,

  11. „Mi-a spus că ‘este un copil cu potenţial uriaş şi am putea obţine rezultate deosebite, dacă sunteţi de acord să facem pregătire particulară’. Am refuzat….Din acel moment, doamna profesor a început să se poarte diferit cu copilul meu. Îi spunea tot timpul că o să ajungă un ratat”, a povestit un părinte.
    Alt părinte a relatat că fiica sa era „ameninţată constant” că nu va promova anul după ce a făcut pregătire cu aceasta, iar părinţii au întrerupt medidațiile acasă la cadrul didactic.

    “Din acel moment matematica a devenit un coşmar…liceul l-am făcut la Buşteni doar ca să nu o mai am ca profesor”, a povestit un fost elev.” https://www.hotnews.ro/stiri-esential-26398445-profesoara-liceul-din-azuga-spunea-elevilor-vor-ajunge-niste-ratati-daca-nu-vor-face-meditatii-concediata-dupa-fost-acuzata-abuzuri-grave.htm

    1. “…a trecut doamna profesor cu maşina pe lângă noi, am crezut că a evitat ceva pe drum deoarece s-a făcut cu maşina spre noi şi ne-am retras speriate. Când am văzut că a mai făcut o tură de blocuri făcând exact acelaşi lucru şi chiar se uita diabolic, atunci chiar am zis că are probleme mari de sănătate. A fost greşeala noastră că nu am mers atunci la poliţie”, au mai povestit foste eleve ale cadrului didactic, citate de către deputatul prahovean.

      Tu ai citit și restul invențiilor? Auzi, cică diabolic. Și că a încercat să le lovească intenționat.

      Fabulații la greu, inventate doar ca să iasă cum vor ei.

    2. ar fi interesant de știut cum au ajuns aceste reclamații la presa….dar nimic nu ne mai mira in tara asta strâmbă

  12. Dupa cum se stie, in societatea noastra disfunctionala ajung de cele mai multe ori in pozitii de raspundere din ministere, directii, comitete si comitii o armata de incompetenti care, evident, vor promova generatii intregi de analfabeti functionali, deci disfunctionali intelectual, fara cel mai mic interes fata de vreo forma de cultura, stiinta etc.
    Ca urma, nu ne mira deloc ce i s-a intamplat doamnei profesoare.
    Da-i inainte, Romania!

  13. Fabulos! „profesoara de matematică i-a lăsat corigenți”!!! nu „doamna profesoară”, nu „au rămas corigenți”, nu, profesoara i-a lăsat! sclava aia care era obligată să-i treacă, i-a lăsat! șipentru asta chiar s-a încercat să i se desfacă contractul de muncă. Nu zice că au fost evaluați elevii, care s-au dovedit eminenți și au rămas corigenți pe nedrept. De fapt, nu pare să fi contat deloc performanța elevilor, că nu se menționează nimic în acest sens. Doar că, din cauza acestei profesoare – nu pentru că nu au învățat ei, nicidecum – 12 elevi nu au mai putut susține evaluarea națională. Așadar, dragi profesori, aveți grijă: nu cumva să îndrăzniți să nu treceți clasa vreun elev, nu contează ce știe, nu trebuie să fie alfabetizat, el e a VIII-a și trebuie să intre la evaluarea națională, unde dacă nu ia 7 voi veți fi trași de urechi de doamna ministru. Succes garantat educației, prioritate națională!

    1. Oare cine este de vina ca ajung copii sa nu stie nimic in clasa VIII a? .Vreau sa stiu si eu de ce acum 20 -25 de ani se invata si luau examenele copii .? Va raspund tot eu pentru ca acum 20 – 25 de ani erau profesori care stiau sa predea nu ca si acum sunt profesori si invatatori care nu stiu sa predea trimit acasa la parinti litere si cuvinte sa i invete parinti ,si profesori fac lectile repede ca sa nu invete copilul nimic si apoi sa l duci la pregatire .

      1. Aș îndrăzni să răspund eu: cei mai mulți profesori care predau acum 20-25 de ani sunt la catedră și acum, și nu au uitat să predea, dimpotrivă. Pe de altă parte, nu sunt diferențe așa de mari între caliatea învățării în prezent față de acum 20 de ani – dacă autoarea postării a învățat în acea perioadă, ortografia textului e o dovadă.
        Doar că, din păcate, lucrurile au un trend descendent, calitatea scade pe zi ce trece, proporțional cu diminuarea autorității profesorului, cu degradarea statutului acestuia. Pe măsură ce părinții se consideră din ce în ce mai mult în măsură nu doar să-și dea cu părerea, dar să judece și să decreteze că profesorii nu știu să predea (părinți care, de obicei, n-au pus piciorul într-o sală de clasă de când erau elevi), pe măsură ce vina pentru că elevul nu învață o poartă profesorul, iar părinții vin la școală nu ca să se intereseze de cum învață și se poartă odrasla, ci să tragă la răspundere profesorii că le dau note mici, rezultatele scad. Nici Einstein, nici Socrate să fie, nu are cum să învețe carte un copil care a auzit acasă că „aia de…” i-a dat notă mică, nesimțita, să nu mai ia odorul bursă, iar neica-nimeni ăia rupți în coate de profesori nu-și văd lungul nasului și își permit să supere copiii și părinții cu pretențiile lor.
        Nimeni, niciodată, nu va putea să bage în capul copiilor cartea, dacă aceștia nu fac nimic. Oricum ar preda profesorul, oricât de interesantă și atractivă și-ar concepe lecția, dacă elevul nu o ascultă, n-are cum să învețe nimic, din păcate.

    2. Nu vreau sa intru în polemica cu dumneavoastră dar dacă un caz ca acesta este dovedit și cu scuzele de rigoare se pare ca nu este prima data ,degeaba încercați dumneavoastră sa susțineți “nevinovăția ” doamnei profesoare ,doar dacă lucrați în acest sistem și încercați sa va acoperiți incapacitatea de a fi PROFESOR , ‘Dascăl ‘ .

  14. Imi place că urmăriți situația !Așa se face jurnalismul,nu ca majoritatea presei care uita repede și trece la alte subiecte,ca și cum numai ce e nou e important(goana după luat fata concurenței și cam atât).Am mai comentat legat de asta…Avansare ,ce sa mai.Asta este rasplata și așa face mafia PSD cu toți cei care-i slujesc(magistrați,polițiști,etc).Nu contează ce abuzuri sau măgarii fac…Știu că unii o vedeau pe individa ca pe o profesionista curajoasa dar dovada că nu este așa e chiar mușamalizarea.Si daca nu insistau părinții și presa nu știam chiar nimic așa cum nu știm de alte sute și mii de abuzuri și nereguli care se întâmplă zi de zi in tara,nu doar in Învățământ.Dar oricum e băgată sub preș treaba de vreme ce Procuratura nu s-a sesizat pt încercarea de acoperire locală întâi de toate(între profesor,dirig,director și inspectorul județene).Când ai atâția copii pasibili de corijenta ,deci slabi(sa zicem că ar fi fost reală treaba) n-ai cum sa nu iei masuri,să-i ridici,să eviți eșecul lor și ratarea unui an poate din viața…in loc sa faci pe durul și din pix să-i abandonezi.Nu zic că trebuiau trecuți clasa oricum ci ca statistic,la nivelul de complexitate de gimnaziu care e micut,nu ai cum sa ai dintr-o dată aproape 50% din copii aproape de corijenta și chiar la o materie de examen și tocmai în ultimul an !De ce nu erau așa și în cl VII-a? E clar o răzbunare pe părinți că prostii sunt ranchiunoși rău(cine știe,vreo reclamație făcută individei undeva,faptul că nu a primit cadouri destule,că nu vor să facă meditație cu ea,etc;pt un bugetar fara control ,care nu da seama nicicui orice motiv e suficient sa te calce în picioare !).Inca o dovadă că patura asupritoare e deasupra legii !!Votați PSD în continuare si o să ziceți că pe vremea PCR era lux …

    1. ‘Cris’ ești precum o mare parte dintre elevi, citești, dar nu înțelegi nimic.
      Mihaela Alexandru, profesor de matematica

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Material susținut de Samsung Electronics Romania

VIDEO Elevii sunt foarte atenți, iar la sfârșitul orei văd pe chipurile lor că sunt încântați. Cel din ultima bancă își dorește să iasă acum la tablă, spun profesorii de la Școala Gimnazială Dor Mărunt, din județul Călărași, care folosesc table interactive – dotări posibile prin Programul Național de Reducere a Abandonului Școlar

Accesul la tehnologie de calitate și digitalizarea în școlile din mediul rural pot juca un rol crucial în asigurarea egalității de șanse pentru toți elevii și în reducerea abandonului școlar.…
Vezi articolul

Material susținut de Samsung Electronics Romania

VIDEO Lecție de Matematică Algebră la clasa a VI-a, cu plan de lecție oferit profesorilor, în sistem clasă inversată, cu ajutorul tablei interactive / Profesoara Larisa Dediu: Sunt atâtea platforme care ne ajută încât avem nevoie să ni se dea aceste exemple, să ni se arate cum să le folosim eficient la clasă

Larisa Dediu, profesor de Matematică la Școala Gimnazială „Alexandru Ioan Cuza” din Bacău a fost de acord să le arate tuturor profesorilor interesați, elevilor și părinților, felul în care tehnologia…
Vezi articolul

Întâlnire Iohannis-Cîmpeanu la deschiderea anului școlar, ambii merg la Colegiul Național „Grigore Moisil” din București, de la ora 10 / Prima ieșire publică a Președintelui de la încheierea dezbaterilor pe contestatele proiecte de legi ale educației

Ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu, și președintele Klaus Iohannis se întâlnesc astăzi, 5 septembrie, la festivitatea de deschidere a cursurilor anului școlar 2022-2023 la Colegiul Național “George Moisil” din București. Este…
Vezi articolul

INTERVIU Diana Bâscă, învățătoare într-o comunitate dezavantajată din Săcele: Din cei 30 de copii pe care-i am la clasa a II-a, doar șase se pot conecta la orele online. Anul trecut am făcut citire la telefon, când se ridică restricțiile va trebui să recapitulez din clasa I

Doar șase copii din 30 au astăzi resursele necesare pentru a face școală online la o clasă dintr-o comunitate dezavantajată din Săcele. Chiar dacă au primit tablete, conexiune la internet…
Vezi articolul