Subiecte Matematică Evaluarea Națională 2019: Vezi ce subiecte au avut de rezolvat astăzi la examen absolvenții de clasa a VIII-a

Subiectele de la Matematică, examen susținut astăzi de absolvenții clasei a VIII-a la Evaluarea Națională 2019, au fost publicate de mate.info.ro. Cerințele din examenul de astăzi sunt similare celor de la simularea la Matematică: problema de la subiectul I punctul 6 are aceeași diagramă dată la simulare, cerința fiind ușor diferită. Elevii au avut 2 ore la dispoziție pentru a rezolva subiectele de la examenul la Matematică.

Absolvenții claselor a VIII-a au susținut astăzi examenul la Matematică, în cadrul Evaluării naționale. Rezultatele de la Evaluarea națională 2019 vor fi afișate pe 25 iunie, zi în care elevii nemulțumiți de notele primite pot să depună contestații. Rezultatele finale de la Evaluare vor fi afișate pe 29 iunie.

Subiectele de la examenul de astăzi la Matematică, Evaluarea Națională 2019 / Sursa: mate.info.ro

 

Examenul la Matematică de la Evaluarea Națională 2019 a început la ora 9:00, când elevii au primit subiectele. Absolvenții de clasa a VIII-a au avut la dispoziție 2 ore pentru rezolvarea subiectelor de examen și nu au avut voie să iasă din sală mai devreme de o oră de la primirea subiectelor.

Cine concepe subiectele de Evaluare Națională la clasa a VIII-a

Subiectele de la Evaluarea Națională 2019 sunt concepute de Ministerul Educației, prin Centrul Național de Evaluare și Examinare (CNEE) din subordinea sa. Potrivit regulilor de examen, subiectele trebuie să fie în strictă concordanță cu programele pentru Evaluarea Națională, să aibă un nivel mediu de dificultate și să permită rezolvarea în 120 de minute.

Baremul de evaluare și de notare pentru fiecare subiect de examen este elaborat tot de Centrul Național de Evaluare și Examinare; baremele se publică pe edu.ro după desfășurarea fiecărui examen.

Calendar Evaluarea Națională 2019

18 iunie 2019       Limba și literatura română – examen scris
20 iunie 2019       Matematică – examen scris
21 iunie 2019       Limba și literatura maternă – examen scris
25 iunie 2019      Afişarea primelor rezultate (până la ora 12:00), urmată de înregistrarea contestațiilor (între orele14:00 – 20:00)
29 iunie                Afișarea rezultatelor finale

CALENDAR ADMITERE LICEU 2019:

3 – 7 iulie 2019 Elevii de clasa a VIII-a vor completa fişele de înscriere la liceu
4 – 8 iulie 2019 Elevii și părinții verifică fişele de înscriere la liceu și corectează eventualele greşeli în baza de date computerizată
12 iulie 2019     Repartizarea computerizată la liceu a absolvenţilor clasei a VIII-a

Media de admitere la liceu, pe baza căreia se realizează înscrierea în clasa a IX-a de liceu a absolvenților învățământului gimnazial, se calculează ca medie ponderată între media generală la Evaluarea Naţională (contează în proporție de 80%), şi media generală de absolvire a claselor a V-a – a VIII-a (20%).

Citește și:

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole recomandate

Răspunderea pasată în cazul eliminării autorizației ISU dintre condițiile de acreditare a școlilor. Șeful ARACIP: Cred că ar trebui ca lumea să facă presiune pe ISU să închidă școlile, grădinițele, after-schoolurile fără autorizații

“Cred că ar trebui ca lumea să facă presiune nu pe ARACIP, ci pe ISU să închidă spațiile” fără aviz de securitate la incendiu. Declarația a fost făcută pentru Edupedu.ro…
Vezi articolul

Măsurile luate în cazul copilului de 3 ani care a murit în fosa septică: a fost dat afară directorul unei alte școli. Ministerul anunță că va pune containere-WC în doar 1.180 de școli, față de 1.489 câte anunța Andronescu

Consiliul de Administrație al Inspectoratului Școlar Județean Iași, întrunit în ședință extraordinară în cursul zilei de marți, 16 aprilie, a luat decizia destituirii imediate a directorului Școlii Profesionale Brăești, potrivit…
Vezi articolul
Dragos Iliescu / Foto: Facebook

Top 5 măsuri educaționale cu impact. Dragoș Iliescu, expert în testare: Sunt școli care ignoră știința și merg pe o ideologie de genul “să lăsăm copiii să devină ce vor, să nu îi forțăm și anxietăm”

Măsurile care au cel mai mare impact la clasă, în procesul de învățare, și care sunt validate de cercetările științifice ca investiții cu eficiență maximă au fost publicate, ca bază…
Vezi articolul