OFICIAL Din anul școlar 2025-2026, toți învățătorii și profesorii pentru învățământul primar vor avea incluse în atribuțiile postului 2 ore pe săptămână de pregătire remedială

259.925 de vizualizări
Repartizarea copiilor în clasa pregătitoare - costul standard pe elev
Foto: Freepik.com
Din toamnă, toți învățătorii și profesorii pentru învățământul primar vor avea incluse în atribuțiile postului 2 ore pe săptămână de pregătire remedială, potrivit unui document publicat în Monitorul Oficial. Este vorba despre Legea nr. 141/2025, cunoscută drept „Legea Bolojan”, care modifică și completează Legea învățământului preuniversitar nr. 198/2023.

Prevederea se aplică din anul școlar 2025-2026 și până la începutul anul școlar 2029-2030.

„Art. LVIII. — Prin derogare de la prevederile art. 207 alin. (4) lit. c)-h) din Legea nr. 198/2023, cu modificările și completările ulterioare, începând cu anul școlar 2025-2026 și până la începutul anului școlar 2029-2030, norma didactică de predare-învățare-evaluare, de instruire practică și de evaluare curentă a antepreșcolarilor/preșcolarilor și a elevilor în clasă, în care pot fi incluse și activități de pregătire pentru evaluări/examene naționale și/sau pentru obținerea performanței educaționale, precum și cele de învățare remedială, reprezintă numărul de ore corespunzător activităților prevăzute la alin. (1) lit. a) și se stabilește după cum urmează:

a) un post de învățător/învățătoare ori de profesor pentru învățământul primar pentru fiecare clasă din învățământul primar sau pentru clase simultane din cadrul acestuia, unde nu se pot constitui clase separate. În atribuțiile postului se includ obligatoriu 2 ore/săptămână de pregătire remedială;

Până acum, Legea învățământului preuniversitar nu prevede la capitolul destinat normei didactice ca învățătorii să aibă obligatoriu 2 ore/săptămână de pregătire remedială.

Este prima creștere a normei didactice din 1995 încoace. Atunci, prin Legea Statutului cadrelor didactice, prevăzută de legea învățământului, dar aprobată separat doi ani mai târziu, erau stabilite normele didactice de 18 ore în învățământul preuniversitar.

Reamintim că Ministerul Educației și Cercetării nu a prezentat nicio analiză a fundamentării măsurilor din legea 141/2025, în afara declarațiilor făcute de ministrul Daniel David în ieșirile sale publice. În schimb, analiza solicitată Institutului de Științe ale Educației de Edupedu.ro a fost cenzurată de ministrul David sub pretextul unui peer review pentru că îi contrazicea cu date și studii argumentele folosite.

Documentul publicat în Monitorul Oficial poate fi consultat mai jos –  Legea 141/2025:

Citește și:
Un profesor debutant cu facultate, master didactic și formare pedagogică este plătit cu 22 de lei pe oră, la plata cu ora, la fel ca un zilier necalificat – ANALIZĂ pe baza Legii Bolojan
OFICIAL Legea 141/2025, legea Bolojan, a intrat în vigoare. Prevederile care afectează Educația: comasări de școli, creșteri de norme, tăieri de burse și clase, plata cu ora și degrevări de normă
OFICIAL Norma didactică pentru toți profesorii din România crește de la 1 septembrie 2025, pentru prima dată în ultimii 30 de ani, prin Legea 141 din 2025
OFICIAL Crește numărul de elevi în clasă de la 1 septembrie 2025, potrivit Legii 141/2025 intrată în vigoare / Modificările se fac pentru toate clasele pe fiecare ciclu școlar: într-o clasă de liceu pot fi din nou 34 de elevi, față de 26 în prezent
OFICIAL Fondul de burse al studenților este redus cu 40% de la 1 august, până în 2028 – Legea Bolojan 141/2025 / Reducerea la transportul cu trenul se acordă și în 2026 doar între domiciliu și facultate
OFICIAL Directorii de școli rămași pe post după comasări au interdicție să mai ia plata cu ora sau cumul, iar obligația de predare crește până la 40 de ore pe lună pentru toți / Regulile de aplicare trebuie decise până pe 25 august, cu două săptămâni înainte de începerea cursurilor
OFICIAL Indemnizația de hrană va fi acordată doar angajaților cu salarii de 6.000 lei net sau mai mici și rămâne plafonată la 347 de lei pe lună
OFICIAL Plata cu ora 2025 în învățământ – tariful brut pe ora suplimentară sau vacantă tăiat cu 50% pentru toți profesorii din România / Exemplu de calcul


45 comments
  1. Eu nu înțeleg câteva lucruri:
    1. Dacă fiecare profesor face ore remediale, cate ore în plus pe săptămână va avea o clasă de copii ?
    2. Dacă școala poate da access la clase pentru orele de remediere doar după ora 17:00 care este eficienta cu care se va lucra. Copii după primele 4 ore deja sunt foarte obosiți.
    3. Cine verifică că aceste ore se și fac ? Că nu se fac ! E exact ca in comunism, noi ne facem că muncim ei se fac că ne plătesc.
    4. E obligatoriu că elevii să asiste la orele de remediere ? Cine îi obligă să vină ?
    5. Dacă vin in afara programului, cine asigură și e responsabil de logistica necesară orei ?

  2. Sunt școli unde se învață încă în 3 schimburi, din lipsă de spațiu. Unde se vor tine acele 2 ore remediale, în sala de sport, pe hol, în toaletă, unde?

  3. Dragilor, din nou, nu suntem uniți. Ne întoarcem unii împotriva altora, ca să ne spunem păsurile, în loc să ne ascultăm cu adevărat unii pe ceilalți și să decidem ce e de făcut. Cu maturitate. De-a lungul timpului am avut ore începând cu grădinița și încheind cu învățământul pentru adulți, în mediu rural și urban, obișnuit și incluziv. Fiecare își cunoaște realitatea, provocări apar întotdeauna, sunt peste tot, la orice nivel. Fiecare învățăm și ne formăm continuu. Decidenții sunt cei care ar trebui să ia la cunoștință aceste realități cu care ne confruntăm, iar noi să fim fermi, uniți, când ne expunem punctul de vedere. Sistemul nu se schimbă atâta timp cât nu schimbăm nimic. Cât acceptăm să fim țapi ispășitori.

    1. În Statele Unite orele remediile after school intră în cadrul catedrei la orice nivel. Nu sunt considerate overtime. Este normal să existe daca vrem sa formăm tineri educați nu pe celulare și nu cu lipsa de respect.

      1. La noi și există condițiile din America ! Câți copii sunt într-o clasă? Ce condiții au ? Ne puteți informa ??? La ei a apărut limbajul de programare Scratch de acum 10 ani ..la noi ….. recent …

      2. problema care se pune este lipsa spațiului,întrucât în majoritatea școlilor românești se învață în 2-3 schimburi. Ca sa adaugi aceste ore,fie micșorezi toate orele,fie împingi programul celorlalte schimburi până pe la orele 20 -21 ,când randamentul scolar este minim.
        Acesta este motivul pentru care la noi exista after scopul decât pe ici colo!!

        1. Ar fi bine sâmbăta în prima jumătate a zilei să se desfășoare. Elevii și cadrele didactice sunt odihniți. Eficiența muncii e mai mare.

  4. 👍Total de acord deși care că se putea mai mult. Să fie cel puțin câte 2 ore remediile pe zi drept remediu pentru toți profesorii care au votat bine🤓

  5. Sunt multe sinecuri pe post de directori în scoli. Chiar unele trebuiau sa fie la pensie și totuși li s-a oferit pe tava un post de director. Aici nu s-a produs un mare abuz, furt din banii romanilor. Exemplu la Scoala Florența Albu din Valcelele, Călărași. Mai avea cateva luni pana la pensie , pe care nu a declarat in cerere și a fost numita de partid …mare hoție….. A luat examenul in runda doi, in urma unui telefon asteptat de ea. Acum plătim pentru smecherii, pentru aranjamente…..etc. Păcat….

    1. nu cunoști legea. Profesorii pot face cerere de prelungire a activității cu cel putin 3 ani peste vârsta de pensionare ..funcția de director din învățământ nu este plătită,ca la întreprinderi. Un director de școală are salariu mai mic decât un profesor cu câteva ore suplinite. Apoi,la Vâlcelele este dificil de făcut naveta,întrucât cursele nu au programul cu cel al școlii și să ai 3-4 ore de predare ,după care sa stai și să câteva ore ,ca să aștepți microbuzul scolii ,nu este convenabil…Dispune școală de spatii corespunzătoare pentru activitatea nedidactica??

  6. Aici este problema.In sistemul de educație , chiar la același nivel,nu toți sunt egali, nu toți au condiții de muncă egale pentru același salariu.
    Un aranjament la orar,o încadrare mai buna ,te scapă de stres,
    Nedreptatea vine pentru cei care nu au practicat sportul PO..fie din lipsa de susținere, fie din motive de sănătate și din modificarea platii orelor suplimentare,care vor fi obligatoriu în unele cazuri.

    Domnul Ministru a urmărit practica ticaloasa din sistem
    Limitarea detașărilor pentru unii,blocarea unor posturi,a adus mai multe ore la po,.
    . Un profesor care își face meseria, nu poate să efectueze doua norme

    1. Prostioare cu iz politic a unora care habar nu au de învățământul preuniversitar. Ciclul primar merge binisor. Marea problemă e gimnaziul. Acolo ar trebui introduse cât mai multe ore in plus de aprofundare și sistematizare, mai ales la disciplinele „grele”, cum ar fi Matematica.

      1. Ia-ți matematica și du-te. Cine sunteți voi cei care știți care sunt ,,discoplinele grele”?

  7. si la ecucatoare ce se intampla?? au avelasi salariu ca un profesor de liceu! Fara sa evalyeze lucrari si fara responsabilitatea examenelor@

    1. Serios? Vă invit o zi la o grădiniță la țară, unde educatoarea nu are nici un fel de ajutor, duce copiii la toaletă, ii șterge la fund, le șterge nasul, apoi numai ea știe cum, își desfășoară și activitățile prevazute de curriculum, nu are pauză precum colegii profesori, are norma de 25 de ore pe săptămână, din cei 25 de copii de 4-5 ani, câțiva sunt cu probleme asemănătoare xelir din spectrul autist, dar părinții nici vorbă să accepte…și lista poate continua. Ce ați dori sa se întâmple la educatoare? Ca să aibă salariul unui profesor, au făcut studii, s-au dezvoltat profesional, iar răspunderea pe care o are o educatoare, vă asigur, nu se compara cu evaluarea lucrărilor și responsabilitatea examenelor. Încă o dată, vă invit să pășiți intr-o grădiniță unde educatoarea lucrează singură, fără ajutor, fără îngrijitoare.

      1. Posibil dar educatoarele stau la cafea în bucătăria lor. Lasă copii singuri în clasa si daca plâng sau urla vin si ii si lovesc. Pentru cafea si bătaia copiilor se vrea salarii mari. Serios? La toaleta merg copii daca sunt lăsați, sunt educatoare care nici nu lasă copii la toaleta ce povestiți ca ii stergeti la fund. Țin copii în ei pana ajung acasă!

        1. Atunci, mi se pare normal să vă crească norma, domnilor profesori, și sa serviți cafeaua în timpul celor două ore în plus. Știți ce înseamnă că pe parcursul celor 5 ore nu beau cafea, nu beau apă să nu trebuiască să merg la toaletă pentru a nu rămâne copiii supravegheați? Despre ce bucatarie vorbiți?

        2. Domnu, de unde stii ca se intampla asa ceva, daca stii de ce nu faci reclamatie la isj?? Ai stat dumneata cu copiii la gradinita? Mergi la grupa mica si ai sa vezi cum este, cand plang mai multi in acelasi timp si trebuie sa ii consolezi, sa mai ai copil cu CES+ insotitor, sa vezi cum o scoti la capat, sa nu bei apa deloc in timpul programului, iar mersul la toaleta este un lux, dar imi asum meseria, nu ma plang si nu arunc cu noroi in cei care au alta meserie asa cum faci dumneata. Toata lumea da in profesori, este usor sa dai si sa judeci fara sa fi fost in situatia lor. Fiecare om stie de ce isi alege o anumita meserie, dar nu trebuie sa fie luat in deradere pentru ceea ce face.

          Ne meritam soarta cu varf si indesat pentru ca nu suntem uniti si doar improscam cu noroi in cel de langa noi in loc sa il sustinem.

        3. confunzi grădinița cu căminul. La grădiniță copiii stau aproximativ 4 ore( incep programul la 9 și îl termina la 12). Educatoarele trebuie sa fie in grădiniță la ora 8 și rămân până la orele 13. Grădinițele cu program normal nu dispun de spatii pentru bucătărie și dormitoare,nu dispun de personal ajutător…este o singura femeie de serviciu și aceea cu jumătate de normă!! Ce gură bogată au unii!!

      2. am lucrat în grădinițe,după părerea mea,cred că educatoarele ar trebui să primească pensii speciale ! Nu vă puteți da seama cat de dificil este sa lucrezi cu 25,30 de copii mici,câtă responsabilitate,câtă vigilență și atenție trebuie sa ai .Da,trebuie să mergeți Intr o grădiniță la grupa mica sau mini și apoi să comentați…..

    2. Vă invit și eu o zi la grădiniță ,chiar și la oraș unde sunt 30-35 de copii într-o clasă, unde avem o îngrijitoare pe tură,5 ore pe zi, fără nici o pauză!Să vă serviți cafeaua și gustarea în clasă cu copiii și să mergeți la toaletă atunci când este liberă îngrijitoarea…
      Nu mai vorbesc de materialul didactic bogat ,care trebuie pregătit pentru fiecare copil în parte, de creioanele care zilnic trebuie ascuțite, de comisiile metodice unde te asistă studenții… fără să fii renumerată ,de serbările școlare și mai ales de grija care trebuie s-o ai de acești micuți imprevizibili… plus procesul instructiv educativ!
      Aveți acasă doar 2-3 copii… și simțiți uneori nevoia unei pauze… dar noi cu 30-35 de copii?
      Printre ei și 2-3 cu nevoi speciale!
      Dacă ne invidiați vă invităm să facem schimb … și vorbim după o săptămâna!

    3. Vă invit și eu o zi la grădiniță ,chiar și la oraș unde sunt 30-35 de copii într-o clasă, unde avem o îngrijitoare pe tură,5 ore pe zi, fără nici o pauză!Să vă serviți cafeaua și gustarea în clasă cu copiii și să mergeți la toaletă atunci când este liberă îngrijitoarea…
      Nu mai vorbesc de materialul didactic bogat ,care trebuie pregătit pentru fiecare copil în parte, de creioanele care zilnic trebuie ascuțite, de comisiile metodice unde te asistă studenții… fără să fii renumerată ,de serbările școlare și mai ales de grija care trebuie s-o ai de acești micuți imprevizibili… plus procesul instructiv educativ!
      Aveți acasă doar 2-3 copii… și simțiți uneori nevoia unei pauze… dar noi cu 30-35 de copii?
      Printre ei și 2-3 cu nevoi speciale!
      Dacă ne invidiați vă invităm să facem schimb … și vorbim după o săptămâna!

  8. Dacă și numărul de clase/spatii de studiu ar crește doar printr-o lege/ordin/OUG ar fi minunat! La instituțiile de învățământ in doua schimburi oare unde se vor desfășura aceste ore remediile. Se repeta istoria cu clasa de detenție…

    1. nu știu de ce va plângeți, aveți ce ați votat,nu va respecta ăștia oricâte facultăți aveți, va lăsa să va mâncați între voi și ei acolo sus trăiesc bine mersi, am ajuns sa plângem după vreme lui ceașcă unde profesorul,studentul medicul cel puțin avea respectul cuvenit, păcat ca ăștia va manipulat

  9. Sa mai elimini din programa școlară, care este inainte de 89,ca dacă ridici un ghiozdan de CL, 4-a,are 15 kg, cu cărți și capete. Din CL, 5-a,evaluare pe aptitudini, și clase separate, pana termina a 8-a.Apoi din nou aptitudini, clase separate, Iar la terminarea liceului, sau SC, profesională, sau de ucenici,, ȘI Bacalaureatul opțional,,, decat cei care urmează o facultate.

    1. înainte de 89 ,ghiozdanul copilului nu depășea cantitatea pe care trebuia s- o care un copil de o anumită vârstă. Nimic din ce a fost înainte de 89 ,nu se regăsește în curriculă actuală. Înainte de 89 copilul de clasa I avea doar abecedar și matematică …acum are religie,limbă străină și nu știu câte caiete speciale. Cu fiecare an de învățământ se tot adaugă…dar asta nu e vina profesorilor…ei nu sunt ascultați,propunerile lor nu sunt luate în seamă.

  10. Fiica mea a avut în toți cei 5 ani de școală primară câte 2 ore de pregătire. Teoretic una remedială, una pentru performanță, dar în practică erau 2 de performanță, că cei care rămâneau la școală nu erau cei care aveu nevoie de remediere, ci cei buni. Nu înțeleg care este diferența … Adică înțeleg pentru profesori, că nu vor mai fi făcute doar de cine vrea ci de toți. Dar nu înțeleg ce se schimbă pentru elevi. Vor fi obligatorii și pentru ei? Pui absențe cui nu vine? Atunci nu e remedial că vin toți, nu doar cei rămași în urmă. Practic se mărește cu 2 numărul de ore obligatorii ale elevilor? Sau nu le facem obligatorii ci le spunem remediale și rămân de performanță că doar cei buni au chef să rămână în plus?

  11. De ce nu se fac si 2 ore de pregatire pentru copiii cu abilitati inalte / care sunt foarte buni in clasa, incat au nevoie de stimulare in plus? De acestia nu se ocupa nimeni (in afara de parinti).

    1. Acest ministru se joaca de-a scoala. BOLOJAN habar nu are ce exista în teren dar taie în neștire. MAI BINEsa ne ia tot ca și asa salariile profesorilor fata de ale lor sunt bătaie de joc . Doar mănâncă cu sase lei pe zi meniuri sofisticate la parlament iar profesorii nu mai mănâncă, doar vor face ore suplimentare sa uasa noi miniștri asemănători lor. O DROAIE DE NESIMTITI IN PARLAMENT, IAR CEL DE LA INVATAMANT, parca a făcut scoala în America. Ce sa mai vorbim profesor este egal zilier.

      1. Așa vă trebuie! Parcă erați toți setați pe Mucea! Copiii să spuneți la părinți, să voteze cu Nicușor să nu voteze cu Simion, este vagabond! Așa că….lămâie la greu.

    2. Stimați domni,eu nu-i văd vinovați pe cei care se află temporar in funcții de conducere și care ,sincer vorbind,nu prea înțeleg ce caută acolo, pt că n-au habar de Constituție,legi,metodologii etc și-și urmăresc doar interesele personale, lucru extrem de grav și de neacceptat intr-o societate normală, bazată pe principii de drept și moralitate!
      Consider vinovați pe cei care acceptă pasiv,plângându-se ici-colo,pe la „colț de stradă”, tot ce li se „servește” de toți parveniții,lucru foarte grav și de neînțeles pentru societatea democratică! Nu înțeleg, unde sunt sindicatele și cu ce se ocupă,ale cui interese le servesc?
      În ce țară se mai întâmplă asemenea lucruri grave,unde se mai fac și se desfac articole de legi peste noapte ,fără o dezbatere publică serioasă,care să afecteze un sistem întreg și nimeni să nu ia atitudine??
      Așadar, dragi profesori, cu tot respectul vă spun: „Puneți piciorul in prag!”
      Luați atitudine,altfel veți fi îngropați cu tot sistemul,de aceste nonvalori ce se pretind,”conducătorii d-voastră”!
      Gândiți-vă la viitorul acestei țări, la urmașii d-voastră,dacă vă pasă cu adevărat! Nu uitați,întotdeauna schimbarea a venit/vine din interior!
      Doamne ajută!

    3. profesorul poate face asta diferențiat: celor cu performante le dă de lucru probleme de un nivel ridicat..
      cu cei ,,rămași în urma” lucrează pentru consolidare.
      Nu știu care va fi eficienta,întrucât remedialele vor fi după orele de program( după ore 12-13 la primar și după orele 18-19 la gimnaziu)!?!??

  12. Probabil că lucrurile vor merge „văzând și făcând”. Metodologiile nu-i sunt clare nici ministrului încă, altfel le-am avea deja. Nu doar în privința orelor remediale. Nici cu acordarea burselor de merit nu e clar: dacă 15% înseamnă 4 elevi dintr-o clasă, dar ei sunt 5 cu aceeași medie, după ce criterii unul nu primește bursă? Mai spunea ministrul că am putea să ne completăm norma cu ore din aceeași arie curriculară, că profesorul de fizică ar putea preda și chimie. Nu mi-e clar dacă acum sau după ce universitățile vor scoate absolvenți cu dublă/triplă sau amestecată specializare.
    Aveam în facultate, în primul an, un profesor foarte bine pregătit, dar nu am înțeles niciodată clar ce aștepta de la noi. Aceeași situație acum cu DD. Vorbește mult, face planuri, ne ceartă, își etalează știința, iar noi nu știm ce vrea de la noi. Nu știm dacă suntem buni sau nu, dacă o să luăm 10 sau o să venim la restanță.

  13. Romania este probabil singura tara in care se introduce invatarea remediala obligatorie, dupa ore. In tarile dezvoltate IR se face mai ales in clasa.

    Romania este probabil singura tara in care se introduce invatarea remediala obligatorie fara o formare specifica. Invatatorii vor aplica probabil ce au aplicat in clasa si nu a functionat pentru toti elevii.

    Romania este probabil singura tara in care se poate face IR si pentru elevi care nu au nevoie.

    Romania este probabil singura tara in care se va face ER fara a exista spatii special amenajate si fara ca activitatea sa fie finantata.

    Daca nu se emite vreo metodologie se va crea haos din septembrie, o interferenta intre orele de sprijin si ER, copii mai obositi, demotivati, stigmatizati.

    Educație remedială: o încercare de clarificare a conceptului: https://www.edusprijin.ro/educatie-remediala-incercare-de-clarificare/

    1. In Elveția un învățător cu 20 și ceva de elevi în clasă împărțea clasa in două, jumătate dimineață cealaltă jumătate după masă. Era la școală de la 8 dimineața la 17.00. El era titular 4-5 ani, după care era evaluat de Consiliul Breslelor. Dacă nu corespundea scoteau postul la concurs.

      1. @ion de la tara,
        1.si ce salariu avea???
        2. crezi ca in Romania , unde toti parintii vor scoala dinineata, ar putea sa imparta … sa fie si duoa masa?
        3. la oras nu vei gasi decat doar foarte rar , 1 din 10, clase cu 20.
        4. hai sa nu ne comparam cu elvetia!

      2. Este adevarat, in medie sunt 20 copii in clasa in Elvetia. Scoala e foarte diferita in Elvetia in functie de canton. In Zürich norma de predare e mare, dimineata si dupa amiaza. Un prof in Elvetia poate lucra pana la 10 ore pe zi.
        Un debutant in Elvetia are cam 4000 CHF brut / luna si poate ajunge la 12 000 brut si mai mult dupa 20 de ani de munca. Cu 4000 CHF traiesti decent in Zürich unde viata e scumpa.

        Pentru comparatie un inginer debutant castiga aproape 6000 CHF / luna si ajunge sa castige dupa 20 de ani cam 15 000 CHF.

      3. Bade Ioane, ia încearcă mâța sa faci lecții intense cu copiii proprii de la 8 la 17 în fiecare zi, sta d în picioare, măcar o săptămână zi de zi, apoi .ai sa. vezi dacă mai vrei, dacă mai poți. S UCCES.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Părinții trebuie să cheltuie banii de pe cardurile educaționale primite în anul școlar 2024-2025 până pe 31 august / Sumele neutilizate după aceasta dată vor fi retrase automat din conturi, anunță Ministerul Educației și Cercetării

Sumele virate pe cardurile educaționale pentru anul școlar 2024-2025, în valoare de 500 de lei, pot fi cheltuite până duminică, 31 august, anunță Ministerul Educației și Cercetării într-un comunicat. Astfel,…
Vezi articolul

Ministrul Educației, Daniel David: O grevă a profesorilor în septembrie nu poate aduce nimic pe termen de o jumătate de an, un an, în schimbările care sunt luate acuma / Nu vreau să demotivez sindicatele

O eventuală grevă a profesorilor în septembrie nu va putea modifica pachetul de măsuri impus deja de guvern, susține ministrul Educației și Cercetării, Daniel David, într-un interviu acordat pe 25…
Vezi articolul

Profesorii care nu au primit încă banii pentru lucrările corectate la examene vor fi plătiți după sesiunea de toamnă a Bacalaureatului 2023, spune secretarul de stat Sorin Ion din Ministerul Educației: Unele județe așteaptă să facă plata la pachet

Profesorii care nu au primit până acum banii pentru corectarea lucrărilor corectate la examenele naționale, inclusiv pentru echivalarea probelor de competențe de la Bacalaureat cu mediile din liceu, ar putea…
Vezi articolul